harida Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Har en AMD 4200+, 1GB Geil RAM som skal brukes. Har HK Asus M2A-VM som ikke har fungert som ønsket. Usabilitet, og restarter umotivert eller når kortet får mye å gjøre. Har lest på nettet om ustabilitet og problemer med det integrerte grafikkortet. Derfor er jeg på utkikk etter et nytt billig HK fortrinnsvis med integrert grafikk. Er blitt skeptisk til brikkesettet 690 på Asuskortet. Jeg er i utgangspunktet ingen overklokker, men det er vel et tegn på god stabilitet om det kan overklokkes. Har orientert meg mot Nvidia, og funnet Gigabyte GA-M68 SM-S2. Har noen erfaring med dette, eller andre gode forslag? Kan noen hjelpe, så takk. Endret 25. oktober 2007 av harida Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Har en AMD 4200+, 1GB Geil RAM som skal brukes. Har HK Asus M2A-VM som ikke har fungert som ønsket. Usabilitet, og restarter umotivert eller når kortet får mye å gjøre. Har lest på nettet om ustabilitet og problemer med det integrerte grafikkortet. Derfor er jeg på utkikk etter et nytt billig HK fortrinnsvis med integrert grafikk. Er blitt skeptisk til brikkesettet 690 på Asuskortet. Jeg er i utgangspunktet ingen overklokker, men det er vel et tegn på god stabilitet om det kan overklokkes. Har orientert meg mot Nvidia, og funnet Gigabyte GA-M68 SM-S2. Har noen erfaring med dette, eller andre gode forslag? Kan noen hjelpe, så takk. Det ASUS kortet du har er kjent for å ha dårlig kjøling av NB. 690G er ikke kjent for å være ustabilt ved bruk av 1GB RAM, tvert imot. Det er ved 4gb eller mer at problemene kommer. Utifra bildet på Komplett, så kan du forvente deg heit NB på det Gigabyte kortet du spør om erfaringer med. 690G er nok bedre enn Nvidia 7050PV generelt, og generer mindre varme for NB, da ikke alt er integrert i 690G sin NB. Jeg håper virkelig at krever ASUS kortet fikset eller kjøpet hevet! Lenke til kommentar
harida Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Takk for svar. Har opplevd ustabilitet, men det kan være grafikkbrikken som ikke er god. Jeg fant noe på hardware-test om dette kortet som kan forklare endel. Se eventuelt alle sidene: http://hwt.dk/literaturedetails.aspx?LiteratureID=7216#top Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå