zOu|_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Hey! lurer litt på om jeg skal kjøpe meg en Enermax PSU, men hva er egentlig forskjellen på "Silent Series" og "Whisper Series"? Lenke til kommentar
handbook Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Kjøpte whisper sjølv.. Stiller automatisk hastighet på vifta, om eg ikkje tar feil... Lenke til kommentar
the_auditor Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 jeg anbefaler på det sterkeste å kjøpe Enermax PSU! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 IKKE kjøp enermax psu.! ustabilt!!! kommer dårlig i tester og en kamerat kjøpte det dyreste og volten hopper opp og ned jo! kult ok men er det verdt det? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jada dårlig psu det du... http://www.anandtech.com/showdoc.html?i=1774&p=9 Sitat fra anandtech: "Enermax made the second strongest showing in the shootout. The EG465 demonstrated a good blend of old and new technology, combined with low heat, excellent noise levels and clean voltages. Along with the TruePower, we rate this model a good buy, particularly if you like the degree of manual control the unit provides. " Ikke uttal deg om ting du ikke har peiling på. Kaptein_S Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Enermax dårlig? - lmao........ Enermax er vel blant de absolutt aller beste PSU'er du kan få.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå