slash Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Spillmodding er langt i fra dødt. Vi har hatt en del problemer med hosting osv, men vi jobber i kulissene med å få igang spillmodding 2.0 med nytt forum, ny host, og viktigst av alt, oppdaterte/nye guider. Forumet er fremdeles aktivt, og spørsmål vil bli besvart raskt. Jeg vil ikke si at mange er forferdelig frekke, om noen går over streken vil de fort bli satt på plass av en moderator. Jeg vil be om at du ikke kommer med sånne utsagn uten noe grunnlag, det reflekterer dårlig på siden vår. Om du er uenig må du for all del linke meg til aktuelle poster der folk er forferdelig frekke, så skal det ordnes opp i umiddelbart. Guider her på forumet er positivt, og jeg kan forstå at folk ikke vil registrere seg flere plasser. Men om en ønsker et mer spesialisert forum med mye kunnskap i brukerbasen så er en velkommen å registrere seg hos oss i spillmodding.no! Og om du ønsker å poste eventuelle guider du lager hos oss så er du mer enn velkommen til å gjøre det ^Bear. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Jeg orker ikke sette meg ned å bla gjennom tråder bare for å statfeste mitt poeng, det er min erfaring og ikke noe annet enn det. Jeg hadde hadt mer tro på forumet hadde det ikke vært for en moderators konstante plaging over mine enkelte gramatiske feiler i innlegg jeg gjorde, og det har fått meg til mye å sky unna spillmodding.no. Det er ikke noe problem at jeg i fremtiden kan legge ut guider både her og på Spillmodding.no, for meg er det akkurat det samme, men jeg håper alikevell at det kan slåes hardere ned på spillmodding.no når det kommer til usakelig oppførsel, som dessverre var min erfaring den tiden jeg var der. Lenke til kommentar
slash Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Du behøver ikke å bla igjennom tråder, jeg tror deg. Jeg vet at brukerbasen har hatt tendenser til å være umoden, men dette har tatt seg kraftig opp de siste to årene. (sikkert mest fordi brukerbasen har blitt to år eldre. ) Pirking på skrivefeil er vanligvis ikke noe som tillates, spesielt ikke av moderatorer. Med mindre du gjorde den klassiske feilen å skrive "kompilere" som "komplimere", av en eller annen grunn gjør 90% av nye brukere den feilen. Om du husker brukernavnet du hadde så kan jeg gjøre et søk og se om det er noe som trengs å taes tak i. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 3. november 2007 Forfatter Del Skrevet 3. november 2007 Samme brukernavn som her. Ser at det er et fint liv på levedesigne delen, i Hammer for Source var siste innlegg 18 Oktober. Joda, livlig må jeg si. Men nå var ikke dette noe krangel om spillmodding eller ikke men en guidtråd for levedesigning i Source for de som henger på diskusjon.no. Ikke noe annet. Lenke til kommentar
slash Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Ja, la oss holde oss på topic. Men bare så det er sagt, selv om det ikke kommer nye tråder hver dag så betyr det ikke at det er inaktivt. Prøv å stille et spørsmål og se hvor lang tid det går før du får hjelp. Jeg så forresten også gjennom dine 39 innlegg, og jeg kan ikke se noen tilfeller der du blir behandlet dårlig. Det er mulig en moderator har slettet usaklige innlegg. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Jeg prøvde meg nettop på å lage en boks, men når jeg skulle åpne Half Life 2 så fant jeg ikke mappet jeg lagde. Jeg fikk denne feilmeldingen når jeg skulle lagre mappet. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. november 2007 Forfatter Del Skrevet 4. november 2007 Lim inn kompileringsloggen, selv om jeg tror at problemet foreligger med at du forsøker å kompilere fra en adresse som kompilatorene ikke klarer å skjønne ordentlig. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 Genial tråd! Blir foreløpig litt svimmel av alle fremmedordene, men har absolutt lyst til å forske litt ut med Hammer, så en slik tråd er gull for oss "noobs" Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Lim inn kompileringsloggen, selv om jeg tror at problemet foreligger med at du forsøker å kompilere fra en adresse som kompilatorene ikke klarer å skjønne ordentlig. Jaha? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Gjør det enkelt, gjelder egentlig alle som trenger hjelp, får dere feilmelding så klikk på "copy to clipbord" knappen og sammens med posten om hjelp lim inn kompileringsloggen. bruk Code taggene for å gjøre det litt mer oversiktelig Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. november 2007 Forfatter Del Skrevet 10. november 2007 Har vært lite oppdatering i denne tråden, men det har en god grunn og folkens. For det første driver vi på jobben min å innfører nytt datasystem, som selvfølgelig sluker tid. I tillegg har det kommet en oppdatering til Source SDK som implementerer Episode 2 og Portal level designing. Dessverre har den oppdateringen fjernet de andre spillene mine. Jeg skal legge ut en guide for hvordan lage CS og DE brett i Counter-Strike: Source når jeg får tilbake disse spillene i Source SDK. I mellomtiden skal jeg forsøke å se litt på Portal level designing og om mulig komme med en guid der og, men ettersom Portal er et relativt nytt konsept trenger jeg bitte litt tid på å gjøre meg vant med dette. Beklager meget Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Kunne du ikke linket til alle de forsjellige guidene i denne tråden i første innlegg? Hadde vært veldig mye mer oversiktelig . Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Har gjort det Lenke til kommentar
zeox Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 skriv -engine ep1 i launch options for Source SDK så får du tilbake de gamle valgene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå