_KroSjefen_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 litt intressane fakta om AC...kansje posta før men pyttpytt.. 8 Things you might not know about Assassins Creed Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Dotted around each city are flags that Altair can pick up. On the Xbox 360, they act as an achievement. On the PlayStation 3... well, they're just cool to pick up.Hehe.. Gleder meg ihvertfall ikke mindre etter å ha lest dette nei. Takk for lenken.. Birger Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 la merke til den setninga sjølv.. achievements ftw..!! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 ja må jo kunne vise til vennene sine hvor god man er på konsoll spill? det er sånn jeg får chicks ihvertfall.. rough all over:D Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Altså..når det er sagt. Eg er ingen fan av achievemets, og bryr meg ikkje om disse når eg spille igjennom spillene mine(noe meir enn at eg fullører det eg kommer over). Men det gir mange folk her inn bla. mye meir valuta for pengene føler eg da, i tillegg til at det er med på at folk kjøper spill pga. det er lett å få gamerpoints i disse ( disse er vel såkalt GS-horer) Men det er ihvertfall ikkje noe som helst negativt å ha fått implementert eit slik system i alle Xbox 360 spillene Endret 26. oktober 2007 av Mala Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 *snip*i tillegg til at det er med på at folk kjøper spill *snap* Der tror jeg du allerede sa svaret Siden det selger flere spill, var det en smart ting å bygge inn. Birger Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hehe...godt sagt Mala...det finnes folk som utelukkende spiller spillet for og få achivements..eg synes det er artig og ha achievments men eg går ikkje rundt og tar dem berre for og få dem..men det er litt kult og ha ein gamerscore og så kansje vise andre att eg har killa 50 stykk i AC uten og ha blitt drept..vært på dei høyeste punktene osv...sånne småting som gjer x360 litt meir sosialt enn ps3 synes då eg da.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dotted around each city are flags that Altair can pick up. On the Xbox 360, they act as an achievement. On the PlayStation 3... well, they're just cool to pick up. Da blir det vel lettere å bare kjøre en rask oppdatering når home og "milestones" (sony's svar på achievements) kommer Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Dotted around each city are flags that Altair can pick up. On the Xbox 360, they act as an achievement. On the PlayStation 3... well, they're just cool to pick up. Da blir det vel lettere å bare kjøre en rask oppdatering når home og "milestones" (sony's svar på achievements) kommer Konge! Men hva er det godt for egentlig? Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) ein gonyheit til ps3 eigere.. Ps3 version runs great! When you have a monster it's easy to embody the character in their look but we're dealing with humans. This is a historic game, but without any giant enemy crabs (Laughs). Just like a movie, it's a historic piece. This is the crusades. Endret 27. oktober 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Developer intervju, og klipp hvor Ps3 versjonen spilles!! Ser bra ut! Lenke til kommentar
Eddikken Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Forhåndbestillte det på ubishop...men begynner å bli litt urolig for at de faktisk leverer det til Norge...Tenkte ikke på det når eg bestillte Endret 1. november 2007 av Eddikken Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 (endret) Koffor i all verden bestille fra Ubishop når det finnes flust med bedre alternativer ? Endret 1. november 2007 av Mala Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Forhåndbestillte det på ubishop...men begynner å bli litt urolig for at de faktisk leverer det til Norge...Tenkte ikke på det når eg bestillte Er vell enklere og bare bestille fra en norsk butikk? Absoluttspill foreksempel. Lenke til kommentar
Eddikken Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Det var billigere på ubishop...men no har eg funnet ut at de levere og det er på vei akkurat no...så eg har det imorgen:) Endret 15. november 2007 av Eddikken Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kan stenges. Spillet har kommet ut i butikkene. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg