Gå til innhold

Assassin's Creed gone gold

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
prøve AC E3 demo på electromessa idag, litt blanede følelser, men skal kjøpe spillet...

da kommer det 15.nov sikkert

Blandede følelser? Må gjerne utdype det litt. Har hørt litt snusk om det jeg også, men setter pris på litt info om dette. Var det ps3 eller xbox 360 du testet det på?

Lenke til kommentar
prøve AC E3 demo på electromessa idag, litt blanede følelser, men skal kjøpe spillet...

da kommer det 15.nov sikkert

Blandede følelser? Må gjerne utdype det litt. Har hørt litt snusk om det jeg også, men setter pris på litt info om dette. Var det ps3 eller xbox 360 du testet det på?

det var vel gjort mykje endringer på AI og kampsystem etter E3 demoen så den er kansje ikkje representativ akkuratt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det vare bare på 360 på messa, dette er jo en tidlig build av spillet, så jeg kan egentlig ikke utale meg om det ferdige produktet.

men det er mest sånne små ting, som det auto klatringa, bare trykke rett frem,

og kamp systemet virker litt kjipt.

og øverst i høyere hjørnet var det noe som viste x,y,b,a knappene og hva man må trykke på

for ønsket funkjson, det ødelegger litt for helheten, hvorfor er det der?

man ser da ikke på den når man spiller.

grafikken var helt greit, men ikke noe wow..

hvis dette spillet ikke har en ganske bra story, jeg jeg tror det har, så kan dette bli litt kjedelig i lengden....

testet også Kane & lynch, ganske artig og god følelse på spillet, men grafikken var ganske minimalistisk.. men artig fordet..

Lenke til kommentar
og øverst i høyere hjørnet var det noe som viste x,y,b,a knappene og hva man må trykke på

for ønsket funkjson, det ødelegger litt for helheten, hvorfor er det der?

man ser da ikke på den når man spiller.

Det er mye av den samme greia de bruker i Zelda-serien. Syns den er grei å ha, jeg. AC har jo noen flere varianter enn f.eks. Wind Waker, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
eg kjøpte AC på absoluttspill.no ....Coll.Edt til 499kr..:thumbup:

Faktisk gjort akkurat det samme. Men så kom det en "Limited Edition" i tillegg nå, så nå angrer jeg... hehe. Betalte med visa, så ikke mye å gjøre med det. Og har snakka med dem på mail. Collectors Edition er ikke det samme som "Limited Edition". Altså i følge dem så er det tre forskjellige utgaver.

Dette spillet må dessverre nedprioriteres for min del. Har ALT for mange spill å spille allerede, og med det som kommer i november! *grøss*

Det er bare helt sinnsykt at alle disse titlene kommer nå. Koser meg for øyeblikket glugg i hjel med "The Witcher" nå, og så er det pigadø bare et par uker til COD4 kommer! I tillegg er det jo Mario Galaxy og Crysis. Tror jeg må vente med Mass Effect også (dette ser så sinnsykt stort ut at jeg sikkert må sette av 1-2 måneder bare for å gi spillet det det fortjener.)

Assassin's Creed blir nok også plukka opp en gang i fremtiden (kommer veldig an på reviews)

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Eg har allereie sendt ut varsel til vener og familie.

"Ingen julepresangar i år folkens, kjem så jævla mykje spel. Kostar veit dykk - men god jul uansett. Beste helsning.

PS! Sjølv om eg feirar jul og nyttår i Gran Canaria, kan mine presangar droppast av i Postboxen min."

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Eg har allereie sendt ut varsel til vener og familie.

"Ingen julepresangar i år folkens, kjem så jævla mykje spel. Kostar veit dykk - men god jul uansett. Beste helsning.

PS! Sjølv om eg feirar jul og nyttår i Gran Canaria, kan mine presangar droppast av i Postboxen min."

HAHA :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...