Caddy Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Se her dere... http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=1&p=31987&s=np Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Litt stiv pris, men hvis du har gryna, så ser det ut til at du kan få det i løpet av fem dager! :o Tror jeg venter... Har litt lyst til å ha råd til å spise de neste månedene også... Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Caddy du søkker fu!!! You wil Fuck a cow! (slapp av han går i klassen min! ) Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ja, nesten 5500 kr inkl porto er nok det kortet heeelt sikkert verdt. Litt overprising kanskje? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Caddy du søkker fu!!! You wil Fuck a cow! (slapp av han går i klassen min! ) Neimenfa**... Er DU her også?? Fikk du til Unreal II i går ? En ting til.... PISS MÆ I ØRE!!! Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Anubizzz: Skjønner ikke hva du gjør åp dette forumet fremdeles... Du snakker jo bare tøv! Brødre er noe herk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå