Otowi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg trenger noen tips til hva slags øreplugger som lønner seg til en iPod.. Men tingen er den at de ørepluggene jeg har, har fått isolasjonen revet av, grunnet at jeg jobber på et snekker verksted, og må derfor bruke hørselsvern over ørepluggene... Derfor trenger noen tips om hva som kan lønne seg for meg å kjøpe. Kablene må tåle en støyt sånn at isolasjonen ikke blir revet av med en gang. Kan eventuellt bruke hodetelefoner også, men vil hellst ha plugger... Håper noen kan gi meg noen gode råd om hva jeg kan se etter Endret 25. oktober 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Vet ikke om noen øretelefoner med tykke kabler som skal tåle mye... men du kan evt. føre ledningen under klærne? under hørselsvern er det lite/ingen luft og lyden blir (etter min mening) helt mongo...det hadde kanskje vært bedre med hørselsvern med mulighet for tilkobling av mp3 eller støydempende hodetelefoner? Hvis du har muligheten hadde jeg gått i en butikk, tatt med øreklokkene og prøvd forskjellige propper om de har noen for å prøve med da... det er helt sikkert en type propper som fungerer bedre enn andre under klokker... Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Fant et Sennheiser sett med navnet HD280 Pro (sound cancelling) som ser lovende ut, men det som ikke er fullt så lovende er prisen på 1k... Noen andre forslag til lyddempende hodetelefoner som er lukkede uten for høy pris?? Tenker da 500 til 800 kr... Legg gjerne med link så jeg kan ta en titt på de Endret 25. oktober 2007 av Otowi Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Kan trygt anbefale Sennheiser PX200, hatt dem i over ett år og er meget fornøyd med dem, prøvd mye annet også. Riktignok ikke i din prisklasse lenger (jeg betalte 500,- for dem) Prisguide Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg har hatt Sennheiser CX300 en stund nå og de er helt suverene. De tar bort veldig mye støy og jeg kan ha mye lavere volum med de enn med de forgie jeg hadde. De er ganske solide, har overlevd en stund i lommen og ledninger har blitt dratt både hit og dit, men jeg vet ikke hvor hard bruk du utsetter dem for. Endret 7. november 2007 av Dynejonas Lenke til kommentar
grungewhore Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Du burde kanskje se om du finner noen ørepplugger som isolerer bra, så trenger du kanskje ikke bruke hørselvern utenpå, er en del plugger som fungerer omtrent som sånne propper du får på konserter o.l. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) Her er det nevnt noen ørepropper som isolerer like godt som øreplugger man bruker på konserter og arbeid hvor det er mye bråk osv... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=852233&hl= Endret 9. november 2007 av snillest Lenke til kommentar
Deem Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Oi! Sjekk dette her: http://www.dingz.no/php/art.php?id=498598 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå