passivaggresivsnekkern Skrevet 27. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2007 Hahaha beundrer Bikkja di ;p Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 På lørdag ga vi hunden en sjanse og slapp han løs i hagen igjen i noen minutter. Det første den lille karen gjør er selvfølgelig å klatre rett opp i treet igjen :!: Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 5. november 2007 Rapporter Del Skrevet 5. november 2007 På lørdag ga vi hunden en sjanse og slapp han løs i hagen igjen i noen minutter. Det første den lille karen gjør er selvfølgelig å klatre rett opp i treet igjen :!: Haha, du kødder? :!: Da tok du vel mange flere bilder? Åssen gikk det da? Fikk dere han smertefritt ned igjen? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 9. november 2007 Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 hahA, ser det for meg, må vært jævli stressende xD vel, hvis den hadde detti ned tror jeg ikke det ville vært så farlig. Nå har jeg en litt større hund selv, men den falt ned et stup på sju meter, slapp fra det hele med skrekken. Ville nå ikke lokka den til å hoppe ned uansett:P Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2007 Overlevde den? Lenke til kommentar
Axl91 Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 hehe jaja:P brakk ikke et bein på kroppen:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå