Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hund klatret 5-6 meter opp i et tre!

LucarioX

Anbefalte innlegg

I dag skjedde noe jeg aldri trodde skulle skje i hele mitt liv! Hunden min var ute i hagen og jaktet på et ekorn. Hunden tok sats og spratt rett opp i et tre. Merkelig nok klatret den videre oppover, til slutt satt den fast mellom to grener 5-6 meter oppe. Stakkars hunden klarte ikke å komme seg ned igjen. Selv fikk jeg helt panikk. Hva kunne jeg gjøre? Vel, elsker hunden min så var redd den skulle falle ned og skade seg :cry: 5-6 meters fall rett ned på en kort klippet plen er vel ikke akkurat trygt? Vel, ringte brannbilen for hjelp, de kunne nesten ikke tro sine egne ører når de hørte at en HUND satt så høyt oppe i et tree. Heldighvis fikk jeg meget god hjelp og en bil ble sendt med en gang. Takk og lov, de rakk ikke å komme frem før hunden var nede på trygg jord! Vi klarte heldighis å få den ned ved å sette opp en veldig høy stige og bære den ned. Men det var jaggu ikke lett!

I ettertid kan jeg ikke gjøre annet enn å le av situasjonen, er jo faktisk litt komisk når en tenker seg om :lol:

Om brannvesnet hadde en kjedelig torsdags ettermiddag fikk de seg vel hvertfall en god latter.

Jaja, kan ikke annet enn å være veldig glad for at alle er i livet! :)

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan han kom seg opp? Nei det skjønner ikke jeg heller. :p Han hoppet opp over og klorte seg fast i grenene. Hva gjør man vel ikke for en herlig biff på en ellers litt grå torsdags ettermiddag? Hadde bare dyret lært litt av opplevelsen i det minste, men det virker ikke akkurat slik. Han så ikke mye redd ut der han sto og bjeffet etter ekornet og folkene som spaserte forbi på gata. Nå står hunden ved døren og maser etter å komme ut igjen, men den gang ei :p

Tok noen bilder med mobilen, men kvaliteten ble heller tragisk, skal se om jeg kanskje legger dem ut.

Lenke til kommentar
Hva gjør så sure folk i humor kategorien?

Skulle akkurat til å spørre.

Legger man ut en historie her så stiller man seg helt naken

og folk gjør det de kan for å drite deg ut. At det går an.

Hvis man ikke har noe fornuftig å si, så gi beng i å kommenter.

Selv syns jeg historien var litt morsom fordi jeg har opplevd det samme bare med en kattunge.

Katten min var vel 4 uker da den klatret opp i et høyt tre i hagen (på jakt etter en sommerfugl)

og skjønte ikke at han måtte komme seg ned igjen.

Har hunden klatret noe i ettertid eller? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...