matroxxx Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hei! jeg lurer på hvor jeg kan få tak i directX 10? send link helst Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Om du har Vista installert, så følger DX10 med. Om du har et tidligere operativsystem (som f.eks Windows XP), så finnes ikke DX10 til disse. Lenke til kommentar
matroxxx Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Om du har Vista installert, så følger DX10 med. Om du har et tidligere operativsystem (som f.eks Windows XP), så finnes ikke DX10 til disse. takk men jeg tror ikke det er her... hvor kan jeg sjekke det? Lenke til kommentar
HaxyQ Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Vista er operativsystemet ditt. Siden du ikke vet om du har det, regner jeg med du har XP. Lenke til kommentar
matroxxx Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Vista er operativsystemet ditt. Siden du ikke vet om du har det, regner jeg med du har XP. nei jeg har vista Vista er operativsystemet ditt. Siden du ikke vet om du har det, regner jeg med du har XP. nei jeg har vista bump Lenke til kommentar
TomSecret Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 skriv 'dxdiag' i søkeboksen på startmenyen, da får du opp directx diagnoseverktøyet, der står det directx-versjonen (som er dx10 hvis du har vista) Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Tråden er feilpostet og hører hjemme under kategorien for Windows og flyttes dit. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Endret 5. november 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå