Arne Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hei, Eg lurte på korleis eg kunne få lagt til flash player som addon i opera? Når eg klikkar ja, last ned, så står det at det berre er støtte for Firefox, Mozilla og SeaMonkey når eg skal installere. Og forresten, korleis får eg norsk opera? Endret 25. oktober 2007 av Arne Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Opera kan bruke flashpluginen som er beregnet for firefox, så du skal bare trenge å peke Opera i retning av hvor denne pluginen ligger på disken. Dette kan gjøres i innstillinger et sted. Norsk opera får du ved å laste ned en språkfil her. Dette finner du også et valg for i innstillinger. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Takk skal du ha! Er det nokon som veit korleis eg skal gjere det med pluginen? Forresten, det verka det med språkfila, slik som du sa. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Bruker du Ubuntu? Bare installer flashplugin-nonfree fra "Programmer - Legg til/fjern". Evt. installer Ubuntu Restricted Extras, da får du også med Java, codecs og annet stæsj. Endret 25. oktober 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
Arne Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Takk skal du ha, rattlebattle, det funka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå