BlastyTrasty Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Assassin’s Creed, Haze, Rabbids 2 delayed?Ubisoft is to delay four games until next year, possibly including heavyweights Haze, Rayman Raving Rabbids and Assassin’s Creed, the French publisher has announced. In a financial report put out by Ubisoft, the company announced that, “As a result of the positive trends observed during the first half of the year as well as the positive outlook for the third quarter, Ubisoft has decided to postpone the release of certain games”. The titles in question weren’t confirmed, but the report went on to state that, “Six franchises are now scheduled for release in 2007-08 (Brothers in Arms, Far Cry, Rayman Raving Rabbids, The Settlers, Tom Clancy's Splinter Cell and an unannounced franchise), compared with the previously announced seven.” The report then added: “Three new brands are now scheduled for release in 2007-08 (Assassin's Creed, Haze, Tom Clancy's End War), compared with the previously announced six ... the four games concerned will now strengthen Fiscal 2008-09”. Fiscal 2007-2008 ends on 31 March 2008. It will certainly be interesting to see which of these games gets delayed. While it’s no surprise to see the likes of Brothers in Arms, End War and Splinter Cell (given the latter two had been confirmed as being for 2008 anyway), it’s slightly worrying that the likes of Assassin’s Creed, Rayman Raving Rabbids 2 and Haze have also been mentioned in this context as well. Certainly, with those three games representing the publisher’s big hopes this Christmas, a delay to any of them could be a major blow. If we hear any more on the matter, we’ll let you know. Har heile tida tenkt det.Og no ser det ut som om AC faktisk blir utsatt til neste år. Kjelde: http://www.360-gamer.com/news.asp?id=1640 Forsåvidt ganske leit. Men eg klarar meg til nyåaret med CoD4 og Mass Effect. Endret 25. oktober 2007 av Gaz West Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Blir ikke overrasket, men kanskje litt skuffet. Men Uncharted, Call of Duty 4, NFS Pro Street og Ratchet og Clank skal vel få meg gjennom høsten. Samt Crysis og Orange Box på pc. Endret 25. oktober 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Bromlebassen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ja jeg las nettopp det samme. Kjedelige greier hvis dette skal skje. Samtidig må jeg innrømme at jeg tviler litt på at Assassins Creed blir utsatt nå. De har jo tidligere sagt at spillet var i testing fasen, og ganske langt inni den også. Pluss at Ubisoft har flørta med en potensiell release til spillet nettopp. http://www.ripten.com/2007/10/23/assassins...ponse-obtained/ Denne saken er jo ikke gammel, og det er rart om de nå utsetter det til neste år synes jeg. Uansett er det ikke fryktelig trist. Litt for mye som kommer ut i november som det er, og å apse litt på Assassins Creed, og kanskje til og med pusse det opp litt til, er ikke en dum ide uansett åssen du ser på det spør du meg. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ja, la oss krysse fingrene før en release på alle 3 plattformer i november! Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 faen, blir bare mindre å mindre spill idet som skulle være spill høsten for min del.. hva har vi igjen nå? uncharted, ratchet and clank, kane and lynch og call of duty 4, er de eneste spilla jeg vil ha iår da:/ faen Lenke til kommentar
freke Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 faen, blir bare mindre å mindre spill idet som skulle være spill høsten for min del.. hva har vi igjen nå? uncharted, ratchet and clank, kane and lynch og call of duty 4, er de eneste spilla jeg vil ha iår da:/ faen Tja, du har jo Mass Effect som burde veie tungt opp for mye. (Må jo ha en 360 da men..) Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ke sa eg Gaz West.. AC blir ikkje utsatt nei..det er i testingsfasen så ein utsettelse til neste hadde vore ganske drastisk..kan jo hende dei utsette pga økonomi og sånt...få fiscal året til og sjå bedre ut på papiret over jul elle noe i den duren..eg veit ikkje.. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Uff, hadde gleda meg til Assassins Creed. Håper det ikke blir utsatt. Haze kan jo bli utsatt, med tanke på all konkurransen i den sjangeren for tida. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Uff, hadde gleda meg til Assassins Creed. Håper det ikke blir utsatt.Haze kan jo bli utsatt, med tanke på all konkurransen i den sjangeren for tida. Hallo!! ASSASSIN'S CREED GONE GOLD Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg håper AC blir utsatt, og kraftig forbedra, AI og kampsystem ser fortsatt ræv ut. Da blir det kanskje kjøp på meg også, kjøper ikke et spill for å se på utsikta. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) http://www.n4g.com/News-77510.aspx OMG UrgeLoL 2late Endret 25. oktober 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Uff, hadde gleda meg til Assassins Creed. Håper det ikke blir utsatt.Haze kan jo bli utsatt, med tanke på all konkurransen i den sjangeren for tida. Hallo!! ASSASSIN'S CREED GONE GOLD Ok ok, men jeg håper fremdeles det ikke blir utsatt. (Lastebåten/flyet krasjer eller blir bordet av pirater som drar til piratebay og drikker øl.) Eventuelt: Alraiiiiighty! Da kommer det bokstavelig talt som bestilt da! Lenke til kommentar
Bromlebassen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette var ganske deilig. Det høres ikke ut som om det ble noe trøbbel med ps3 utgaven heller som det var mange som fryktet. Nå er begge versjonene på plass. Ble utsatt til PC, men det er jo gammelt nytt. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 faen, blir bare mindre å mindre spill idet som skulle være spill høsten for min del.. hva har vi igjen nå? uncharted, ratchet and clank, kane and lynch og call of duty 4, er de eneste spilla jeg vil ha iår da:/ faen Du får kjøpe deg en 360 også da så blir spillbibloteket så ufattlig mye større. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 faen, blir bare mindre å mindre spill idet som skulle være spill høsten for min del.. hva har vi igjen nå? uncharted, ratchet and clank, kane and lynch og call of duty 4, er de eneste spilla jeg vil ha iår da:/ faen Du får kjøpe deg en 360 også da så blir spillbibloteket så ufattlig mye større. Vel nå er det vel bare Mass effect som er det eneste storspillet som kommer eksklusivt til 360 før nyttår, men såklart hvis det blir så bra som det ser ut blir jo det en grunn til å kjøpe Xbox 360 i seg selv Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Venter på BiA. Ser ut som et veldig flott spill. Greit det blir utsatt, slik at man kan nyte spillene som kommer i år. Birger Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 men er det offisielt enda!?:o at foreksempel haze blir utsatt, jeg takler ikke det ! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jepp. Dette var en pressemelding fra Ubisoft hvis jeg forstår riktig. Birger Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 “As a result of the positive trends observed during the first half of the year as well as the positive outlook for the third quarter, Ubisoft has decided to postpone the release of certain games”. Dette er det som offesielt er sagt av Ubisoft ikke hvilke spill som det er snakk om. Urgelol har jo allerede fastslått at det ikke kan være Assassin's Creed. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 håper ikke haze, ps3 trenger en killer fps tittel nå som er exclusive, som kan holde oss oppmuntra frem til killzone 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå