hnd Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hver eneste jeg gang jeg går inn i en mappe, uansett hvor, der det er en form for video får jeg følgene feilmelding "Windows har lukket dette programmet for å gi bedre beskyttelse for datamaskinen Navn: Windows utforsker Utgiver: Microsoft Corporation" Dette begynner jeg nå å bli veldig lei av, og søker hjelp. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Får det samme her på en pc. Grunnen er at jeg har for mange codeker eller noe slikt( mange omkodingsprog og spillere) det fører visst til kolisjon av noe slag. Lenke til kommentar
hnd Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Åssen kan jeg cleane ut det a? Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Det jeg bare trenger er å avinstallere et prog. som heter mediacoder. Men i ditt tilfelle vet jeg ikke. prøve å avinstallere ting som har med filmvisning/omkoder. Du får vel jobbe med mappa og filene selv om du får feilmeldingen? jeg pleier å dra den utav syn .. Lenke til kommentar
hnd Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Der røyk Ace mega pack, og nå har jeg ikke problemet lengre, men jeg sliter også med å åpne visse filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå