Libra1988 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei! har et spørsmål angående bruk av tastatur og mus til PS3. Har merka at man ikke kan bruke tastatur og mus til PS3 spillene enda. Synes å huske at en person her inne skrev at dette først vil bli mulig på det nye unreal tournamet spillet som kommer.. HAr noen peiling på hvilke andre spill det vil være mulig å bruke mus og tastatur? Har planer om å kjøpe Haze, brothers in arms,COD osv, men ikke hvis det ikke er mulig å bruke mus og tastatur. å spille FPS spill med en vanlig kontroll blir ikke så bra, med tanke på aim og sånt no. På forhånd takk=) Lenke til kommentar
Oas3k Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Håper da innderlig ikke det kommer til å skje! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Tastatur og mus blir mulig på de Ps3 spillene som utviklerene ønsker at det skal være mulig på. Vet foreløpig bare om UT. Om du absolutt ikke vil spelle FPS med kontroller kan du jo prøve denne. Link Har vurdert å kjøpe en slik en bare for å teste! Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Håper da innderlig ikke det kommer til å skje! Hva mente du nå? Tastatur og mus blir mulig på de Ps3 spillene som utviklerene ønsker at det skal være mulig på. Vet foreløpig bare om UT. Om du absolutt ikke vil spelle FPS med kontroller kan du jo prøve denne. Link Har vurdert å kjøpe en slik en bare for å teste! OKey=) Litt skeptisk til den greia der=P Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Litt av sjarmen med konsoll er jo nettopp de (til tider) klønete kontrollerne Lenke til kommentar
Elohim Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Litt av sjarmen med konsoll er jo nettopp de (til tider) klønete kontrollerne En av grunnene(kanskje den minste grunnen) er pga kontrollene som følger med Dette gir meg en følelse av at jeg kan slappe av. Blir kanskje bra at UT blir Mus/Tastatur. ser for meg at sixaxis blir brukt på det, swhoooop så var aimen langt unna fienden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå