Gå til innhold

Min erfaring med WoW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns du det var rart at de kicka deg?

 

Til meg eller ?

 

ja :p

 

Altså, jeg hadde lyst til og ikke bare henge i Kara og Gruul. Jeg hadde lyst på mere progress. Og da blei jeg kicka -.-

 

Blir jo ikke kicka for noe sånt

 

Jeg ble :s

 

Det er normalt å bli kicka viss du applyer for andre guilds da..

Lenke til kommentar

Ohh sweet lord. Mye rart å lese her ja hoho :p

 

Kan ikke skjønne at folk klarer å hisse seg opp så mye som de gjør. Teksten var greit skrevet, men jeg er ingen norsk lærer. Tipper at 0-1 som leser forumet her er det og :p

 

Tror det er mange som er i samme båt som deg, og du skrev vel denne teksten for å lufte litt. Skjønner deg godt jeg og det gjør vel de fleste som har "reagert" her ved å svare.

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Takk for all tilbakemelding, det varmer mitt indre å høre :)

Jeg overser all negativ kritikk, men jeg er klar over at jeg ikke er den beste til å skrive etc.

Jeg har ikke tenkt å spille WoW mer, men har veldig lyst. Grunnen til at de kicka meg fra guilden for det lille var at jeg hadde vært borte vekk en stund(skitur over hardangervidda FTL :() så når jeg kom tilbake var jeg kicka, men kom meg inn igjen og den lille tiden jeg hadde vært vekk så hadde guildet begynt å bli skikkelig hardocre, eller du skulle ihvertfall prøve å være det. Og til han fyren som kjenner mange i KoD, de jeg kjenner best er: Sondre(hyggelig fyr fra kristiansand, husker ikke helt char navnet hans men han byttet char ofte xD), Kasara(jævlig koselig danske, spilte på en warrior og var main tank i guildet før TBC kom, da datt han ut), Darknezz, Uazk (morsomste og barnsligte), Jooles, Puppetmaster, det er vel de.

Faen hadde jeg ikke blitt kicka hadde jeg nok fremdeles spilt ;)

Menmen, that's life :)

Lenke til kommentar
Tja, spørst, gjør du det en eller to ganger burde du ikke få kick egentlig.

selvfølgelig. om du applyer til en annen guild betyr det at du ikke er fornøyd med den du er i, ergo om du får godkjennt søknaden forlater du guilden. De vil jo ikke ha folk i guilden som helst vil være et annet sted, så de velger å gi raidspottene til folk som er dedikerte til guilden. Ikke til noen som bare er der til de finner noe bedre.

 

Skjønner ikke helt hvorfor du skriver førsteposten Henriko2. Når jeg leste posten din så jeg hele tiden etter en punchline eller et poeng, men det kom aldri ;) Må legge til at noen som raider Maggy burde vite hvordan aggro funker, hvertfall sine egne spells.

 

Du skriver at katalysatoren for kicket var de to wipene, men den underliggende grunnen til at du ble kicket var at du var borte, "skitur over hardangervidda" . det må ha vært en massiv skitur :p

Lenke til kommentar

Var et fint inlegg, artig å lese slikt. Jeg var med i ett av Draenors beste guild, Passion. Der er det så mange rasshøl at det er en skam, men samtidig er det en sjarm med det. Joinet først et guild som het Spirit of Dawnsong, da jeg var i 50 levlene. Fikk inn meg og tre kompiser via. en guild apply. Allerede da var de godt på veg i MC. Så ble det laget Passion av guildet, en mer hardcore guild. Tshehehe, tenkte jeg og joinet siden alle som ville fra gamle guilden fikk være med i den.

 

Etter en stund ble jeg den nabben som måtte leave raids klokken 23.00. :p Derfor fikk jeg ikke full uttelling i det strenge DKP systemet guildet drev. Hadde vel 300- og ikke så bra gear, så til slutt gadd jeg faen ikke mer og leavet heile skiten. Noe jeg er glad for. Etter en pause med raiding og stress er jeg tilbake i et nytt guild som heter Cohort. Tok Void Reaper i går, fine greier!

 

Nå må jeg lage grøt, snakkes.

Lenke til kommentar
Etter en stund ble jeg den nabben som måtte leave raids klokken 23.00. :p Derfor fikk jeg ikke full uttelling i det strenge DKP systemet guildet drev. Hadde vel 300- og ikke så bra gear, så til slutt gadd jeg faen ikke mer og leavet heile skiten.

det er ikke rart i det hele tatt, om du må leave midt i raidet burde du ikke melde deg på. det kan være et helvete når folk quitter midt i raidet, ikke alltid man finner en erstatter med tanke på, klasse, lv, gear, erfaring osv. det tar også ofte lang tid å hente inn den nye spilleren, så det sinker hele raidet.

 

Noen få ganger i Kara når en tank eller healer leva måtte vi avlyse raidet av den enkle grunn at vi ikke fant en erstatter. Vi hadde en satt tid raidet varte, om det oversteg denne tiden kunne folk fritt leave, sikkert samme system som guilden din. Såfremt man ikke avtalte dette med RL og fikset en erstatter på forhånd.

Lenke til kommentar
Etter en stund ble jeg den nabben som måtte leave raids klokken 23.00. :p Derfor fikk jeg ikke full uttelling i det strenge DKP systemet guildet drev. Hadde vel 300- og ikke så bra gear, så til slutt gadd jeg faen ikke mer og leavet heile skiten.

det er ikke rart i det hele tatt, om du må leave midt i raidet burde du ikke melde deg på. det kan være et helvete når folk quitter midt i raidet, ikke alltid man finner en erstatter med tanke på, klasse, lv, gear, erfaring osv. det tar også ofte lang tid å hente inn den nye spilleren, så det sinker hele raidet.

 

Noen få ganger i Kara når en tank eller healer leva måtte vi avlyse raidet av den enkle grunn at vi ikke fant en erstatter. Vi hadde en satt tid raidet varte, om det oversteg denne tiden kunne folk fritt leave, sikkert samme system som guilden din. Såfremt man ikke avtalte dette med RL og fikset en erstatter på forhånd.

 

Selvfølgelig. Gikk ikke lange tiden før jeg bare fikk være med på raidene etter vi hadde BWL på farm. Er andre tider nå, og kan jo skjønne at "jeg var et problem" tilbake i dentiden. Les: moren min var et problem. -.- Then again var det noen kukede officers som ikke lot meg joine raidet på fredagene da jeg kunne vært der til klokken 01.00.

 

Alt i alt er Passion i dag et hardcore guild med god progress, men så mange idioter som det guildet inneholder, og all dramaen gjør at jeg er glad for at jeg er vekke fra det.

Lenke til kommentar
Meg og bestekompisen min startet i høsten 2005 opp PAWoW(People Against World of Warcraft) vi fikk mange medlemmer og lagde en nettside etc.

Vårt hovedargument var at hvorfor skulle man gidde og betale 100 kr i måneden for litt moro? Dette syntes vi var helt idiotisk.

dette er noe av det mest idiotiske jeg ser på nettet. Folk sitter faktisk på den samme datamaskinen å whiner, som de som spiller spillet og koser seg. Folk bruker tid og ressusjer på å klage/diskutere hvor dritt et spill er, og hvor teite folk er som bruker tid på spillet. Det mest slående er at de fleste av dem ikke har spilt spillet selv.

 

1: noen som blir med å lage hate Lotro gruppe elle? 2: har du lest boka eller spilt noen av spillene? 1: nei, men jeg hater det. Så til alle dere der ute med en jeg hater wow osv gruppe, istedenfor å bruke tid på å hetse folk som gjør noe de faktisk liker, finn noe dere selv liker å gjøre. lage en gruppe om hvor kult det er, istedenfor hvor dritt noe du ikke vet noen ting om (mange tilfeller) er.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...