Andrs Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hei. Jeg tror det er på tide med en tråd hvor folk kan finne tråder om det de hadde tenkt å spørre om, før de spør Denne posten er kanskje feilplassert. Beklager. Jeg kommer til å legge til alle linker dere kommer med, men alle linker må være til forumet. Objektiver Tamron 17-50mm f2.8 eller sigma 30mm 1.8? Billigste 18-200mm Billig telezoom for canon Hvor skal jeg kjøpe fotoutstyr Fotoutstyr i sverige Fotoutstyr i Kina/Hong Kong Noen prøvd kaffebrus? BH Photovideo Hvilket kamera? Her vil jeg føye til mye mer, både tråder og temaer, og det ville vært flott og fått litt hjelp. Nå har jeg begynt, noen andre kan fortsette litt, så skal jeg legge til mye her til helga;). (Er det noen moderatorer som mener denne er feilposta, flytt den.) (Er det noen moderatorer som mener denne er HELT dødfødt og at en slik tråd ikke trengs er det bare å stenge den) (Er det noen som føler at en slik tråd trengs, hjelp til å samle linker.(Og legg de i en code-tag, slik at jeg slipper å formatere alt det selv;))) Endret 26. oktober 2007 av Andrs Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Sånn. Nå har linke et par tråder til jeg:). fem stykker, og det tok meg fem minutter. Om du mener at denne tråden er verdt et videre liv og at den kan fungere, oppfordrer jeg DEG til å bruke fem minutter av din tid på å finne linker. Da kan denne tråden bli nyttig. Jeg oppfodrer spesielt de som mer enn en gang har klaget over at noen har spurt om noe uten å søke mer enn en gang, om å bidra her, slik at de kan slippe like mange spørsmål fremover. Dette vil bli en slags "Link-til-foto-linker-i-forumet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå