Gå til innhold

Tråden om linker til tråder på forumet som kan være nyttige

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg tror det er på tide med en tråd hvor folk kan finne tråder om det de hadde tenkt å spørre om, før de spør :)

Denne posten er kanskje feilplassert. Beklager.

Jeg kommer til å legge til alle linker dere kommer med, men alle linker må være til forumet.

Objektiver

Tamron 17-50mm f2.8 eller sigma 30mm 1.8?

Billigste 18-200mm

Billig telezoom for canon

Hvor skal jeg kjøpe fotoutstyr

Fotoutstyr i sverige

Fotoutstyr i Kina/Hong Kong

Noen prøvd kaffebrus?

BH Photovideo

Hvilket kamera?

Her vil jeg føye til mye mer, både tråder og temaer, og det ville vært flott og fått litt hjelp. Nå har jeg begynt, noen andre kan fortsette litt, så skal jeg legge til mye her til helga;).

(Er det noen moderatorer som mener denne er feilposta, flytt den.)

(Er det noen moderatorer som mener denne er HELT dødfødt og at en slik tråd ikke trengs er det bare å stenge den)

(Er det noen som føler at en slik tråd trengs, hjelp til å samle linker.(Og legg de i en code-tag, slik at jeg slipper å formatere alt det selv;)))

Endret av Andrs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn. Nå har linke et par tråder til jeg:). fem stykker, og det tok meg fem minutter. Om du mener at denne tråden er verdt et videre liv og at den kan fungere, oppfordrer jeg DEG til å bruke fem minutter av din tid på å finne linker. Da kan denne tråden bli nyttig. Jeg oppfodrer spesielt de som mer enn en gang har klaget over at noen har spurt om noe uten å søke mer enn en gang, om å bidra her, slik at de kan slippe like mange spørsmål fremover. Dette vil bli en slags "Link-til-foto-linker-i-forumet".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...