Gå til innhold

Blir så irritert på Netshop. Makan til butikk!

Anbefalte innlegg

Det var dette jeg tenkte meg. Vil du ha igjen frakkostnader skal du levere kvitering på utgiftene dine (helst sammen med det defekte produktet), at de har sagt over telefon at det var i orden er nok imidlertid en glipp som ikke burde skjedd. Når det gjelder slike ting kan det imidlertid være lurt å be om en bekreftelsesmail slik at du har det skriftlig, da blir ting mye lettere. :)

Totalt sett syns jeg dette har vært en tulletråd, mye bråk for lite og ingenting. :thumbdown:

Tja. Som jeg har skrevet tidligere, er det ikke akkurat fordi det er så store summer det er snakk om. Det er mer prinsippet.

Men de har vel klart å "rote" vekk kvitteringen.

Be om bekreftelsesmail? Akkurat som ikke jeg har gjort det rimelig ofte?? Uten å få svar riktignok.

Flott, Sindre. Flott at du leser gjennom hele tråden. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Flott, Sindre. Flott at du leser gjennom hele tråden. :thumbdown:

Jeg tror han fikk med seg essensen.

Du behøver selfølgelig ikke være enig i konklusjonen.

Jeg støtter den dog.

Mye agitasjon for omtrent ingenting.

Typisk for prinsippryttere dog. :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Jeg har prøvd å følge litt med på tråden, men det er ikke alltid så lett å få med seg alt. :)

Men det skal sies at slike tråder bør ha en saklig og god oversikt over saken i første post, noe som det til dels er, men det står ingen ting her om at du har sendt kvitering til dem eller ei.

Du har gjerne rett i at denne saken kunne blitt behandlet bedre av netshop, jeg ser jo klart poenget i denne prinsippsaken, men jeg synes også at det kunne blitt behandlet bedre og mer saklig av deg også.

Dette er bare min mening, og er du uenig meg meg så får du bare overse denne posten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...