marw_the_big_headed_rhino Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Det var dette jeg tenkte meg. Vil du ha igjen frakkostnader skal du levere kvitering på utgiftene dine (helst sammen med det defekte produktet), at de har sagt over telefon at det var i orden er nok imidlertid en glipp som ikke burde skjedd. Når det gjelder slike ting kan det imidlertid være lurt å be om en bekreftelsesmail slik at du har det skriftlig, da blir ting mye lettere. Totalt sett syns jeg dette har vært en tulletråd, mye bråk for lite og ingenting. Tja. Som jeg har skrevet tidligere, er det ikke akkurat fordi det er så store summer det er snakk om. Det er mer prinsippet. Men de har vel klart å "rote" vekk kvitteringen. Be om bekreftelsesmail? Akkurat som ikke jeg har gjort det rimelig ofte?? Uten å få svar riktignok. Flott, Sindre. Flott at du leser gjennom hele tråden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 (endret) Flott, Sindre. Flott at du leser gjennom hele tråden. Jeg tror han fikk med seg essensen. Du behøver selfølgelig ikke være enig i konklusjonen. Jeg støtter den dog. Mye agitasjon for omtrent ingenting. Typisk for prinsippryttere dog. Endret 31. oktober 2007 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har prøvd å følge litt med på tråden, men det er ikke alltid så lett å få med seg alt. Men det skal sies at slike tråder bør ha en saklig og god oversikt over saken i første post, noe som det til dels er, men det står ingen ting her om at du har sendt kvitering til dem eller ei. Du har gjerne rett i at denne saken kunne blitt behandlet bedre av netshop, jeg ser jo klart poenget i denne prinsippsaken, men jeg synes også at det kunne blitt behandlet bedre og mer saklig av deg også. Dette er bare min mening, og er du uenig meg meg så får du bare overse denne posten Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2007 Nå hadde de aldri fått kvitteringen slik at det var grunnen til at de a) aldri har svart på noen av mine 10 eposter og b) svarte at alt var greit og det skulle utbetales. Netshop er et firma som jeg ALDRI skal handle mer hos. Skulle kanskje fått den med meg i første post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå