HoaXed Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hællæ. Jeg lager innloggingscript og har ikke mine scriptet i rooten av siden. Dette betyr at jeg ikke kan hente opp cookiene på sider som er under scriptet i mappestrukturen. Fant dermed ut at jeg kunne feste cookiene til selve domener med følende kode; setcookie("FC_BRUKER","$epost", time()+60*60*24*7, ".fredrikstad-cup.no"); setcookie("FC_PASS","$passord", time()+60*60*24*7, ".fredrikstad-cup.no"); setcookie("FC_LENGDE","1", time()+60*60*24*7, ".fredrikstad-cup.no"); setcookie("FC_OK","1", time()+60*60*24*7, ".fredrikstad-cup.no"); Problemet blir da at den rett og slett nekter å sette cookien. Noen som kan se hva jeg gjør feil? Har prøvd i flere timer nå med hjelp av php.net og fler. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Du setter path til et domene hvilket naturlig nok krasjer. Å sette den til / vil tilsi alt i nåværende domene eller subdomene. Vil du sette den for flere domener setter du path til / og domene til .domene.no. Mer om paramtere og setcookie her. Endret 25. oktober 2007 av Ernie Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Du setter path til et domene hvilket naturlig nok krasjer. Å sette den til / vil tilsi alt i nåværende domene eller subdomene. Vil du sette den for flere domener setter du path til / og domene til .domene.no. Mer om paramtere og setcookie her. Ahh. Ja jeg leste selfølgelig den artikelen som jeg antydet i første melding. Men engelsken min må ha tolket det feil. Prøvde med bare / også. Men trodde man måtte ha med domenet samtidig. Takk. Prøver nå. Woho. Fungerte. Takk mann. Endret 25. oktober 2007 av HoaXed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå