Chaz0r Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har problemer med å få meg på BF2 servere. Alt jeg har er oppdatert(Vet ikke om driverne er det. Men det har jo ikke en dritt med om jeg får meg inn på servere eller ikke). Jeg får meldingen: "Punkbuster kicked player "Ch4z0r" (for 0 minutes) RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges" Hjelp anyone? Fikk ikke til print screen til å virke. Kan noen fortelle meg hvordan den virker på en bærbar samtidig? Siden den er på samme knapp insert.. Lenke til kommentar
Kjøleskapmannen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fant dette på battle.no http://forum.battle.no/index.php?act=annou...;f=86&id=16 Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Og vitsen med og lage to like tråder var? Lenke til kommentar
Acid-Burn93 Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Har problemer med å få meg på BF2 servere. Alt jeg har er oppdatert(Vet ikke om driverne er det. Men det har jo ikke en dritt med om jeg får meg inn på servere eller ikke). Jeg får meldingen: "Punkbuster kicked player "Ch4z0r" (for 0 minutes) RESTRICTION: Inadequate O/S Privileges" Hjelp anyone? Fikk ikke til print screen til å virke. Kan noen fortelle meg hvordan den virker på en bærbar samtidig? Siden den er på samme knapp insert.. Du må logge deg på administratoren til PC-en din, hadde det samme problemet. Kjipt ass Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 eller høyreklikke på bf2-ikonet og klikk kjør som administrator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå