Gå til innhold

Dere som har problemer med Gainward GeForce 4 Ti4200 se her.

Marvil

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et Gainward Ti4200 skjermkort som hadde det problemet med at det klikket helt og ble hvit skjerm med mørke flekker rundt om. Sendte det først inn til komplett.no og fikk det returnert uten at de fant noe feil.. Sendte det så inn igjen og ga beskjed om at SSJ (mekaniker på komplett.no) skulle teste det. Tok ganske lang tid før jeg hørte noe, men i går fikk jeg en telefon fra komplett..! Han hadde funnet feil på kortet og lurte på hvilket kort jeg ville ha istedenfor.. :D:p:lol: Fikk ikke helt med meg hva som hadde knekket kortet, men han hadde kjørt et krevende program (3DMark?) i 14 timer. Varmeutviklingen ble visst stor og han hadde skjønt at kortet var ødelagt. Jeg fikk tilbud om et Sapphire Radeon 9700 kort mot et mellomlegg.. Ble litt tullball mde utrekningen av det mellomlegget, men det er vel det minste problemet.. 8)

Så da ser man at det nytter å returnere kortet til leverandør og de som sitter med samme problemet kan antageligvis med sikkerhet returnere kortet (vertfall til komplett.no).. (De som sender det til komplett må merke det at SSJ skal teste det da han visstnok vet hva han driver med.. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...