_Duck_ Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har en HP deskjet 930C. Etter at jeg kastet den tomme fargepatronen, vil ikke skriveren skrive ut noen ting (står nå kun en sort blekkpatron i skriveren). Den står bare å blinker. Har noen noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få printeren til å virke normalt. (Utenom å kjøpe en ny fargepatron, den bruker jeg veldig sjeldent) Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er det ikke slik at det må stå 2 fargepatroner i printern for at den skal funke? Så lenge det ikke er en funksjon på printer som gjør at du kan disable den... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 du burde finne et valg i oppsettet til skriveren der du kan velge mono ( eller svar-hvit ) utskrift Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Tror ikke det hjelper, siden det er en hardware ting som stopper denne. Usikker på modellen du nevner, men normalt sett så må det stå noe i alle slotsa for at du skal få utskrift. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 sett alle skrverhodene/patronnen på plassen sin ( tomme eller ikke spiller ingen rolle). sa går du inn i oppsettet til skriveren og velger svart utskrift(jeg har canon så jeg vet ikke hva hp kaller det ) canon anbefaler å ha de tomme tanken i helt til du bytter dem med nye. antagelig så blir de det samme hos hp, så du må nok på en liten handle tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå