Mokkisjeva Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Som tittelen sier, jeg får ikke installert ATI sine drivere. Hver gang jeg prøver får jeg denne feilmld; Driver Install: the INF file was not found Edit* Jeg fikk til å installere driveren via Device Manger. Men, etter jeg har restarta (for å ta driveren i bruk) er skjermen svart med grønne / rosa streker. Atm har jeg rullet driveren tilbake, og bruker microsoft sin. (Men ikke noe spesielt smooth til å spill med, simpelt spill som CS ligger på 8-15 fps) Med driveren jeg fant fra Asus (skjermkortets produsent) har jeg en ustabil fps på CS fra 10 til 80. Da jeg kjørte Windows XP og Ati (Catalyst) var det en stabil fps på 99. Umulig å få ATI sin driver til å fyngere? Laster ned en eldre ATI driver nå, se om den er feilfri. Endret 25. oktober 2007 av Sjeva Lenke til kommentar
Mokkisjeva Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Har nå prøvd en eldre verison av driveren. Og har akuratt det samme problemet. Etter retstart har jeg en svart skjerm med mange grønne striper over skjermen... Hadde dette problemet med windows XP også da jeg prøvde og oppdatere driveren. Heldig vis kunne jeg bruke driveren som følgte med skjermkortet. Noe jeg ikke kan nå siden den driveren ikke støtter Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå