evgeny Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hei jeg har denne koden på en webside som i praksis skal fungere men det gjør den ikke. Siden Response.Redirect ikke klarer å redirecte til en bestemt frame target fant jeg ut at følgende kode skal gjøre jobben men det gjør den ikke. Response.Write("<script>window.open('rightCase.aspx?caseid='" + caseID + ",'right');</script>"); caseID er et tall; Men det fungerer ikke. Det skjer ingenting. Ingen feilmelding. Please hjelp :-) EDIT: Glem det gutta jeg løste problemet 2 min etter at jeg posta dette. Slik skal det skrives Response.Write("<script>window.open('rightCase.aspx?caseid=" + caseID + "'" + ",'right');</script>"); Endret 12. desember 2007 av evgeny Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 altså... + "'" + "'right" er vel gaaaanske så unødvendig, når du bare kan skrive Response.Write("<script>window.open('rightCase.aspx?caseid=" + caseID + "','right');</script>"); Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 string setning = "jeg" + " " + "bare" + " " + "setter" + " " + "sammen" + " " + "noen" + " " + "ord"; Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hvis man vil legge til " i en tekst, har jeg funnet ut at det er betydelig enklere å skrive "\"" en """ eller (char)34. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Men det ville vi ikke. Vi ville bare legge inn en ' Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Hei. Nå har jeg annet problem. Nå må jeg få linken til å åpne seg i samme vindu. LOL. Har fjernet 'right' men det popper opp nytt vindu bare. Please help :-) Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Glem det jeg har klart det LOL. må bruker _self. av en eller annen grunn funka det ikke med bare self uten _ Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Du skal ikke snart begynne å teste ting FØR du poster her da?? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg tester alltid kjempe lenge men av en eller annen grunn så finner jeg ofte ut av problemet rett etter at jeg posta her. Det er helt utrolig :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå