Gå til innhold

Hva er det frekkeste noen har sagt til deg før?

Funky-Fresh

Anbefalte innlegg

Det minte meg på noko. Var på museum på Flurø (om eg husker riktig), og det var eg, broren min, søstra mi og pappa som var med. Då me kom inn og skulle kjøpe bilettar, sa han i kassa: «Ja, det er i hvert fall ein unge her,» faen eg blei forbanna då, men gjorde ingenting.

Sorry for OT, men jeg tenker stedet du er ute etter heter Florø.

Liten skrivefeil der, gitt. :)

Edit: Skrivefeil.

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, da vi fikk klassebildene fra skolen i fjord da jeg gikk VG1 elektro viste en i klassen bildet til moren sin. Og hun pekte på meg og sa hvorfor jeg gikk der. Så sa han i klassen min til moren: Tror du han er gammel eller? Da svarte hun at jeg måtte da være minst 30 i værtfall nerme meg det. Buhu jeg er bare 19 :cry:

Endret av Zx45
Lenke til kommentar

Skulle hente søstra mi (jeg er 19, og hun er 15) hos ei venninne, og akkurat samtidig som meg kom det en annen som skulle på besøk dit. Han gikk inn, mens jeg ventet utenfor og kunne fortelle folket inne at "det står en far utenfor og venter" ... Jessda.

Eller den fine jeg fikk indirekte det året jeg gikk formgiving:

Jeg hadde forholdsvis langt hår det året, og jeg ble fort kompis med enn annen gutt i klassen (det var jo ikke så mange av oss). Da var det visst noen som hadde lurt på om jeg og han var et kjærestepar. Neida, det var vi jo aldeles ikke. "Ånei, for han lille av de er i hvert fall homofil". Hihi, jo takk skal du ha.

Nei, jeg er ikke homofil, men det er latterlig mange som har antatt at jeg er det. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...