Gå til innhold

Hva er det frekkeste noen har sagt til deg før?

Funky-Fresh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, en morgen var jeg litt sein, vandret litt slaskete forbi barneskolen på vei til skola.

Så står en liten dritt unge i 6-7 års alderen og holder på med en lek der han peker på ungene rundt ham "lykke, ulykke,lykke" så ser han meg og stopper opp med leiken sin, venter til jeg går forbi. Da sier han "lykke, lykke osv" til alle små unga rundt så peker han på meg og sier høyt ULYKKE! så unga rundt små lo. Fyfaen, første gang jeg vurderte å slå en unge. :realmad:

Lenke til kommentar

Sist jeg var å shoppet litt så kom en litt eldre dement dame og sa "hva faen er det du glor på din drittkjerring!". Jeg ble så sjokket at jeg ikke innså hun snakket til meg før hun hadde gått. Værste var at jeg ikke glodde på henne i det hele tatt, satt å leste i avisen. Skikkelig flaut, alle så på meg :blush:

Lenke til kommentar

Heh, der minte du meg på noe! Då jeg var omkring 12 år, var familien min og jeg i Oslo og badet i et vann i Nordmarka, et ganske populært vann om sommeren. Der var også andre som badet, deriblandt en jente som jeg tilfeldigvis fikk et halvt sekunds øyekontakt med idet jeg skulle snu meg. Da ble hun skikkelig sur og spurte hva jeg så på.

Lenke til kommentar

Men å bli beskyldt for å glo på noen er liksom noe av det kjipeste folk kan si til meg. Jeg prøver alltid når jeg er ute å jeg får øye på noe som er litt rart å ikke stirre eller glo, selv om jeg er nysgjerrig. Slik har jeg blitt oppdratt hele livet mitt. Går det noen forbi meg i rosa elefantkostyme med downs så skal jeg late som ingenting. Derfor ble jeg også så innmari flau og sjokka. Gamle mennesker altså ;)

Lenke til kommentar

Fikk "Di bleikfeite hyskak" slengt etter meg en gang.

Husker ikke lenger hvorfor, men hadde hatt noe med en lokal kanal på IRC å gjøre tror jeg.

Den gikk litt innpå meg.

Så har du jo "Din pedofile brilleslange av en lesehest, gi faen i å ta bilder av sønnen min på fylla som du sikkert koser deg med når du kommer hjem, din forpulte drittsekk!" som kom via telefonsamtale klokken tidlig om morgenen dagen derpå.

"Forvrengte mammutpikk" av ei jente i klassen en gang på barneskolen.

Minstesøss og mamma har de siste 8-9 årene gått rundt og kalt meg gravid.

De mener det sikkert ikke, men det går jo innpå meg og jeg synes det er småfrekt av dem å si det til meg hele tiden, selv om jeg sier i fra gjentatte ganger at jeg synes det er dårlig gjort av dem og at det sårer.

Lenke til kommentar

Hmm...

Må tilstå jeg føler enkelte er gått glipp av hva det vil si å være frekk.

Ikke frekt ment, liksom. (Hohoho, ordspill.)

Hva det frekkeste er.

Huff, vanskelig.

Jeg husker en gang for noe over ett år siden, jeg stod i kø for å kjøpe skolebøker, og noen av guttene i klassen over (jeg gikk VG1, de VG2) gadd ikke stå i kø. Når noen da kom og stilte seg bak meg, presterte den ene ganske høylydt å informere den personen om at "de var bak hun feite kjerringa der". (Altså, meg). Den gikk litt innpå meg.

Så har man jo standarden. Noen tror du er det annet kjønn. 10 år gammel, skulle ha kort hår, men jenteklipp. Den satans frisøren gav meg gutteklipp deluxe, og vel, jeg var 10! Jeg hadde for faen ikke pupper enda, men fy flate så sur jeg ble på dama som vi kjøpte bilett av i tusenfryd. "Er det lillebroren din du har med deg?" til min kusine. Jeg tror jeg kunne slått.

Ellers så er det vel forskjellige versjoner av "feit" jeg får høre. Og stygg.

Husker en venninne forsnakka seg litt, jeg husker ikke nøyaktig hva hun sa, men hun beskrev meg som stygg (uten å bruke stygg, bare forklare flere trekk som alle visste hun syns var stygt, og plassere dem på meg), for så å si "men det er en del av sjarmen din da!" Jotakk. Sjarmen min er stygg, liksom. xD

Ser humoristisk på det meste da. =)

Lenke til kommentar

Tåler å få kjeft og få frekke kommentarer, bryr meg fint lite hva andre synes om meg siden jeg god selvinnsikt og tar ikke meg selv så alvorlig. Men det frekkeste jeg selv husker var når mor klipper meg for et par år siden. Jeg har veldig tykkt hår, så når vi var ferdig så spør jeg om hun ikke skal tynne ut håret. Da hinta hun fint om at det ikke trengtes lenger(husker ikke ord for ord, men var på en småfrekk måte). Ikke så moro å få høre man begynner å bli skalla! Tok det med et smil og sa at til henne at det var et frekt svar å komme med.

Heldigvis så tynner hun håret den dag idag, men kanskje hun egentlig gjør det for å lure meg? :)

Lenke til kommentar

Jeg tar de fleste kommentarer til meg humoristisk. Hvis noen kaller meg tragisk, så ler jeg. Vet ikke hvorfor men hvis andre snakker om hvordan jeg er i hverdagen får jeg totalt latterkick. Er vel mest jeg som står for drittsleningen. Var uheldig å si til ei jente jeg hadde drage på at hun har små pupper... :scared::wallbash::dontgetit:

Lenke til kommentar
Det minte meg på noko. Var på museum på Flurø (om eg husker riktig), og det var eg, broren min, søstra mi og pappa som var med. Då me kom inn og skulle kjøpe bilettar, sa han i kassa: «Ja, det er i hvert fall ein unge her,» faen eg blei forbanna då, men gjorde ingenting.

Sorry for OT, men jeg tenker stedet du er ute etter heter Florø.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...