Gjest medlem-77217 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 "Uæææ, dustemikkel pipelort". That just hurt's deep inside... Men litt mer seriøst, på den lokale ungdoms-klubben så er det ofte konserter, og har en "venn" som alltid er på sånt, og hver gang jeg ikke er på en sånn (er det rimelig ofte i grunn), så kommer han med en "vært hjemme å spilt data"-vitsene (spiller litt data, men ikke noe sånn at det påvirker sosiallivet mitt), og de svir faktisk litt. Sagt det til han ofte at jeg faktisk har et liv utenom PC-en, men det er som om han nekter å forstå, og når jeg setter spørsmål's tegn om hva som får han til å tro det så trekker han seg liksom unna. Jævla niss-odd fitte. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 "Se på han, se hvor dum han ser ut!" Gruppearbeid på ungdomskolen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) "Jævla svenskefaen" eller lignende. Greit når kompiser kødder med svenskevitser osv. Men når noen sier det ondt ment, blir jeg forbanna/sint/lei osv. Ble mobba 1-2år på barneskolen da jeg fortsatt ikke snakket helt flytende norsk. Oj misforstod, "frekkeste noen har sagt" ble kanskje litt bom på spørsmålet.. Endret 25. oktober 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Så rart. Ingenting er jo mer sexy enn svensk Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det verste eg har blitt kalla, bortsett frå av broren min, veit eg faktisk ikkje. Det er vel kanskje eg som er mest frekk i kjeften (har høyrt det ein del gongar), men er kun få gongar eg er frekk, ikkje heile tida. Rekner ikkje med det broren min har kalla meg, eller det eg har kalla han, for det vil bli ei veldig lang liste. Sebbe: Er du svensk, sidan du blei forbanna/sint/lei av svenskevitsar? Bare lurer, prøver ikkje å vere frekk sjølv eller noko sånt. Er 8% svensk sjølv, meiner eg å huske. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Da noen sa at jeg har dårlig aim. :mad: Daniel Lenke til kommentar
hylo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det frekkeste er vel godt fortrengt og gjemt, mens det som svidde mest er og vil bli "jeg hater deg" av eksen, som senere bare forsatte å si det. ;p Lenke til kommentar
Holten Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen kalte meg Dumbo. Greit at ørene mine stikker ut litt. Men, so what? Kan da for faen holde kjeft om det. Nære på at han fikk seg en på trynet.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En som trodde jeg var 8 år da jeg var 10 , ble kjempefornærma Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Det minte meg på noko. Var på museum på Florø (om eg husker riktig), og det var eg, broren min, søstra mi og pappa som var med. Då me kom inn og skulle kjøpe bilettar, sa han i kassa: «Ja, det er i hvert fall ein unge her,» faen eg blei forbanna då, men gjorde ingenting. Edit: Florø, ikkje Flurø. Endret 26. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sebbe: Er du svensk, sidan du blei forbanna/sint/lei av svenskevitsar? Bare lurer, prøver ikkje å vere frekk sjølv eller noko sånt. Er 8% svensk sjølv, meiner eg å huske. Er helt svensk, ble ikke sur av svenskevitser, men av å bli kalt svenskejævel og lignende. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kunde på prix kalte meg lasaron, sa jeg måtte gå hjem og dusje. ( lasaron = boms) Jeg dusjer hver dag btw, er bare dama som retarded. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 haha, lasaron faktisk. Husker det var noen som sa til meg at jeg så ut som en narkoman. Bare fordi jeg hadde langt hår og var litt tynn. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Et rasshøl som beskrev hvor lei han var av "å se to nerder som satt å klina i timen, særlig når man ikke veit hvem som er mannen i forholdet." Han er et null forresten, men ble litt sinna. Det verste var at det var på msn, han bor en mil unna (ikke at jeg vet helt nøyaktig hvor) OG det var kvelden da vi akkurat hadde fått sommerferie. Meg og kjæresten han rakket ned på forresten. No offence, men det var litt morsomt. Siden vi har en ganske bøs jente noen hundre meter bortfør som det sies er "mann i forholdet." Blir også kallt smurf av han redhead. Bare fordi han er albino og stor blir jeg kalt smurf og Karius, fordi jeg har litt fluffy hår. Brenn. Jeg? Føler du deg truffet? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En ukrainsk flyvertinne serverte meg mat, også hostet hun og sa diskré "madam" til meg i det hun var på vei til å gå videre. Langt hår på gutter er ikke like vanlig i Ukraina, jeg har i tillegg skumle gitarnegler, men hva faen? En flyvertinne? Jeg tok det forsåvidt med et smil, og fortsatte å lese i boken min. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En ukrainsk flyvertinne serverte meg mat, også hostet hun og sa diskré "madam" til meg i det hun var på vei til å gå videre. Langt hår på gutter er ikke like vanlig i Ukraina, jeg har i tillegg skumle gitarnegler, men hva faen? En flyvertinne? Jeg tok det forsåvidt med et smil, og fortsatte å lese i boken min. muligheter for bilde av deg? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kom på en ting til. Etter 4uker på hybel lurte mamma på om jeg gikk på stoffer fordi jeg var så tynn, bleik, trøtt og alltid ville tilbake til hybelen, på engang etter jeg kom hjem. Ble ganske såra da. Grunnen til jeg vill tilbake hver helg er fordi det er så mye kule folk der. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ble kalt for kujon en gang. Da ble jeg mektig irritert! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Moren min har påpekt et par ganger at jeg har lagt på meg. Selv om jeg veier det samme, og har gjort det i flere år. Er likevel skikkelig sårende og frekt. Blir forbanna og trist. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) To personer har trodd jeg var ei jente Ikke at det er noe galt i seg selv, men det er utrolig irriterende og flaut Snublefot: Du får trøstespise litt da! Endret 26. oktober 2007 av garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå