Gå til innhold

Hva er det frekkeste noen har sagt til deg før?

Funky-Fresh

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-77217

"Uæææ, dustemikkel pipelort". That just hurt's deep inside...

Men litt mer seriøst, på den lokale ungdoms-klubben så er det ofte konserter, og har en "venn" som alltid er på sånt, og hver gang jeg ikke er på en sånn (er det rimelig ofte i grunn), så kommer han med en "vært hjemme å spilt data"-vitsene (spiller litt data, men ikke noe sånn at det påvirker sosiallivet mitt), og de svir faktisk litt. Sagt det til han ofte at jeg faktisk har et liv utenom PC-en, men det er som om han nekter å forstå, og når jeg setter spørsmål's tegn om hva som får han til å tro det så trekker han seg liksom unna. Jævla niss-odd fitte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Jævla svenskefaen" eller lignende.

Greit når kompiser kødder med svenskevitser osv. Men når noen sier det ondt ment, blir jeg forbanna/sint/lei osv. Ble mobba 1-2år på barneskolen da jeg fortsatt ikke snakket helt flytende norsk.

Oj misforstod, "frekkeste noen har sagt" ble kanskje litt bom på spørsmålet..

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

Det verste eg har blitt kalla, bortsett frå av broren min, veit eg faktisk ikkje. Det er vel kanskje eg som er mest frekk i kjeften (har høyrt det ein del gongar), men er kun få gongar eg er frekk, ikkje heile tida. Rekner ikkje med det broren min har kalla meg, eller det eg har kalla han, for det vil bli ei veldig lang liste.

Sebbe: Er du svensk, sidan du blei forbanna/sint/lei av svenskevitsar? Bare lurer, prøver ikkje å vere frekk sjølv eller noko sånt. Er 8% svensk sjølv, meiner eg å huske.

Lenke til kommentar

Det minte meg på noko. Var på museum på Florø (om eg husker riktig), og det var eg, broren min, søstra mi og pappa som var med. Då me kom inn og skulle kjøpe bilettar, sa han i kassa: «Ja, det er i hvert fall ein unge her,» faen eg blei forbanna då, men gjorde ingenting.

Edit: Florø, ikkje Flurø. :)

Endret av überSviker
Lenke til kommentar
Et rasshøl som beskrev hvor lei han var av "å se to nerder som satt å klina i timen, særlig når man ikke veit hvem som er mannen i forholdet."

Han er et null forresten, men ble litt sinna. Det verste var at det var på msn, han bor en mil unna (ikke at jeg vet helt nøyaktig hvor) OG det var kvelden da vi akkurat hadde fått sommerferie.

Meg og kjæresten han rakket ned på forresten.

No offence, men det var litt morsomt. Siden vi har en ganske bøs jente noen hundre meter bortfør som det sies er "mann i forholdet."

Blir også kallt smurf av han redhead. Bare fordi han er albino og stor blir jeg kalt smurf og Karius, fordi jeg har litt fluffy hår.

Brenn.

Jeg? Føler du deg truffet?

Lenke til kommentar

En ukrainsk flyvertinne serverte meg mat, også hostet hun og sa diskré "madam" til meg i det hun var på vei til å gå videre. Langt hår på gutter er ikke like vanlig i Ukraina, jeg har i tillegg skumle gitarnegler, men hva faen? En flyvertinne?

Jeg tok det forsåvidt med et smil, og fortsatte å lese i boken min.

Lenke til kommentar
En ukrainsk flyvertinne serverte meg mat, også hostet hun og sa diskré "madam" til meg i det hun var på vei til å gå videre. Langt hår på gutter er ikke like vanlig i Ukraina, jeg har i tillegg skumle gitarnegler, men hva faen? En flyvertinne?

Jeg tok det forsåvidt med et smil, og fortsatte å lese i boken min.

muligheter for bilde av deg? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...