Funky-Fresh Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva er det frekkeste noen har sagt til deg før? ? Tell your stories... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 "Di uhøvla sponplata!" Lenke til kommentar
Myst Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Må vel være "din jævel" fra eksen da vi slo opp første gang. Hatt mange krangler med folk, men husker best denne. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Å herregud kristian.. Mye tråder du har her for tia da.. On-topic: Må vel være noe du har sagt en gang det.. Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Mye å velge i. Kanskje da noen kalte meg lubben. Tok det ganske tungt da. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Nei si det. Når noen kalte meg bighead. Greit nok at jeg har litt stort hode. Men er faen ikke morsomt å gå rundt å bli mobba for det heller. Ellers har jeg vel stort sett ikke fått så mange frekke kommentarer i trynet. Jeg omgås helst høflige personer med vett i hodet. Så jeg får egentlig mest høre hyggelige ting jeg. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Etter å ha hatt salmonella ble det komentert hvor feit jeg var før jeg slanka meg.. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hehe goliatmo. personlig er det da eksen spurte meg om vi forsatt kunne være venner. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg sa til sersjanten min: " jeg tror vaktene i leiren er lei av å se meg nå " siden jeg hadde gått ut å inn hele dagen. "jammen det har vi vært sia den dagen du kom hit" sa da den vittige sersjanten. Men tok det ikke så tungt, fikk jo høre sånne "jeg bestemmer over deg" kommentarer hele tia uansett så Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, vi kaller en gutt med rød hår for redhead. ^^, Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hehe, vi kaller en gutt med rød hår for redhead. ^^, Jøss, oppfinnsomt. Hvem klarte å finne på den punchlinen? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fancypants vel! Følg med a Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Fancypants vel! Følg med a Jøss, der eide du deg selv! Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hva brukes å si? "Selveid er veleid" ? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Blir også kallt smurf av han redhead. Bare fordi han er albino og stor blir jeg kalt smurf og Karius, fordi jeg har litt fluffy hår. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Blir også kallt smurf av han redhead. Bare fordi han er albino og stor blir jeg kalt smurf og Karius, fordi jeg har litt fluffy hår. Brenn. Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Et rasshøl som beskrev hvor lei han var av "å se to nerder som satt å klina i timen, særlig når man ikke veit hvem som er mannen i forholdet." Han er et null forresten, men ble litt sinna. Det verste var at det var på msn, han bor en mil unna (ikke at jeg vet helt nøyaktig hvor) OG det var kvelden da vi akkurat hadde fått sommerferie. Meg og kjæresten han rakket ned på forresten. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Thorsen, du tenker for mye. Hvem har stapt penger på deg. Din jøde. Er noen av tingene jeg har fått hørt om meg selv, men om de akkurat er de frekkeste jeg har hørt husker jeg ikke helt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå