abene Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Gmail Drive gjør det mulig å bruke Gmail-kontoen som lagringsplass. Les mer Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En ting jeg har lurt på. Hva synes google om disse programmene? Lenke til kommentar
MrBone Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er det mulig å legge opp større filer enn det GMail tar som vedlegg? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En ting jeg har lurt på. Hva synes google om disse programmene? he Gmail Program Policies do not explicitly ban or permit GMail Drive, shell namespace extensions, or the use of Gmail storage space for files other than e-mail.[2] Nonetheless, use of GMail Drive may trigger Google to temporarily suspend a Gmail account.[3] Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 En ting jeg har lurt på. Hva synes google om disse programmene? De er sikkert rimelig godt fornøyd med at så mange brukere som mulig blir så sterkt knyttet til deres tjenester. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er det mulig å legge opp større filer enn det GMail tar som vedlegg? Nei. Har selv dette programmet, og er ganske kjekt : ) Særlig når man ikke har lyst å starte internett/logge inn på gmail bare for å sende deg en fil som backup/skal lastes ned på skolen din o.l. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hvordan blir dette seende ut i selve webgrensesnittet til gmail etterpå? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Det ser ut som en innkommende e-post med vedlegg. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Når du har dratt filene over i vinduet slik at filene blir lastet opp til din Gmail konto, kan du da hente filene med å bruke Gmail Drive på en annen pc? eller må du laste dem ned via e-post kontoen? Og hvor store kan vedleggene være på Gmail? Endret 25. oktober 2007 av haakon_91 Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Du kan legge inn Gmail Drive på andre maskiner, logge på og laste ned vedleggene fra et vanlig mappevindu, på samme måte som når du laster opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Dette virker ganske hendig, men jeg holder meg til gSpace. Lenke til kommentar
MrPancake Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Da virker det jo ganske greit... Tror jeg må prøve dette Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 ...Og hvor store kan vedleggene være på Gmail? Litt googling gir kjapt følgende svar: What's the maximum attachment size? With Gmail, you can send and receive messages up to 20 megabytes (MB) in size. However, the precise amount allowable will depend on the attachment. When you add an attachment, the size of a file may increase because transport encodings are automatically added. (Transport encodings are the information that allows your message to be safely sent and read.) This means that in some cases, attachments that are 17 to 20MB in size may push the total message size above 20MB. When this happens, Gmail displays a warning that your message exceeds the 20MB limit. Please note that you may not be able to send larger attachments to contacts who use other email services with smaller attachment limits. If your attachment bounces, you should invite them to Gmail. ..Om Gmail Drive da oppretter et hav av eposter med størrelser med opp til 20MB per melding osv vet jeg ikke, for har ikke selv testet tjenesten enda.. Kanskje noen andre kan utfylle litt her? Cheers! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Genialt program dette, greit når man vil ha tak i noe på skole pc. Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Brukt dette programmet i mange år nå. Funker ganske bra, men har vært et par ganger det har slutta å virke etter at google har endra på kildekoden til gmail. Siden g.m. drive er et 3dje parts program så tar det da litt tid å ut en ny versjon. Men man kan jo gå inn på gmail å laste ned filene. Selv om det er litt vanskelig å finne det man ser etter. Filene får nemlig noen rare tagger i subjekt. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Kan jeg feks. legge inn en mappe på 300MB når jeg har 4000mb ledig kapasitet på kontoen? Eller blir det altfor stort. For meg blir egentlig ikke dette noe spesielt nyttig før jeg kan lage mapper med nærmest ubegrenset innhold. Endret 26. oktober 2007 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå