klure Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Noen som har et fint lydkort å anbefale? Jeg spiller en del spill og hører litt musikk. IKKE si noe fra Creative da ingen av dem ser ut til å være helt kompatible med RAID oppsettet mitt (skurring i lyd). Kom gjerne med linker til webshop som har et fint et =) Har sett litt på Hercules Digifire 7.1 m/3stk IEE1394... Duger dette? Prisklasse må dessuten være under 1000 kroner. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ta bort drittvifta fra avataren!!! Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Den er vond å ta på (den er så stor) og det er altfor mange ledninger på den Lenke til kommentar
klure Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Spurte jeg om den mening om avataren min? NEI! Jeg spurte etter anbefalinger av lydkort og jeg kan ikke se at du har hjulpet meg så mye på vei, så om du ikke har noe vettugt å komme med så kan du holde kjeften din. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Har et Videologic Sonic Fury som jeg er veldig fornøyd med. Men alle kort som er laga rundt CS4630 og CS4624 fungerer bra på VIA-kort. Så den saken fra Hercules er ikke noe dårlig valg. Digifire 7.1, Game Theater XP og Fortissimo III er alle grovt sett det samme kortet med ulik tilleggsfunksjonalitet. Alle tre er etter min mening mye lyd for pengene. En test av korta finner du her: http://www.sharkyextreme.com/hardware/arti...cle.php/1575241 Eneste minuset er at Audigy2 er hakket bedre på ren lydkvalitet. Lenke til kommentar
klure Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Takk for hjelpen Bach. Godt at det finnes annet enn useriøse fjortisser på forumet også... Lenke til kommentar
Crusader* Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ja, kjøp deg Fjortissimo III Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå