Gå til innhold

billig hk for bra spillpc? (Intel 775)

Amroth

Anbefalte innlegg

jeg skal oppgradere PC-en min, som etter planen skal spille Crysis på høyeste settings. hittil har jeg funnet ut alt jeg skal kjøpe bortsett fra hovedkortet: E680,8800GTS,2GB Corsair.

men klarer ikke å bestemme meg for hvilket hk jeg skal kjøpe. hvor billig kan den være for en spill PC? kommer tvilsomt til å overklokke hk. og den må ha intergrert lydkort

nå som pengene er knapp må den være nogenlunde billig, helst under 600.

trenger du mer info så si ifra

PS: er det stor forskjell fra CL4 og CL5 på RAMen? jeg har valgt (men ikke kjøpt) CL4 akkurat nå, mener at jeg så noen skreiv at CL4 var bedre. (off topic men ville ikke starte ny tråd for et lite spørsmål.)

Endret av Amroth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Du mener vel E6800?

Jeg har hørt mye bra om denne:

http://www.gigabyte.com.tw/Products/Mother...ame=GA-P35-DS3L

Tror det koster litt over budsjettet ditt, ca 700, men det skal være et veldig bra kort.

Selv bruker jeg enten Gigabyte eller Asus. Det fins en del Asus-kort under 600. Asus er en av de beste hovedkort produsentene.

PS: er det stor forskjell fra CL4 og CL5 på RAMen? jeg har valgt (men ikke kjøpt) CL4 akkurat nå, mener at jeg så noen skreiv at CL4 var bedre. (off topic men ville ikke starte ny tråd for et lite spørsmål.)

Cl4 har mindre 'latency', men jeg syns ikke det er så viktig da du ikke skal overklokke.

Endret av mlek
Lenke til kommentar
Hei,

Du mener vel E6800?

Jeg har hørt mye bra om denne:

http://www.gigabyte.com.tw/Products/Mother...ame=GA-P35-DS3L

Tror det koster litt over budsjettet ditt, ca 700, men det skal være et veldig bra kort.

Selv bruker jeg enten Gigabyte eller Asus. Det fins en del Asus-kort under 600. Asus er en av de beste hovedkort produsentene.

Cl4 har mindre 'latency', men jeg syns ikke det er så viktig da du ikke skal overklokke.

takk, jeg skal virkelig vurdere den, selv om prisen var litt i høykant. har du link til de asus kortene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...