kottila Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Da har nintendo offentliggjort at spillet er utsatt i Europa til januar 2008. Da blir det litt mer penger til å bruke på julegaver. Spillet er et godt gammeldags point & click puzzlegame hvor man skal løse gåter ved å bruke wiimoten på over 100 forskjellige måter. Spillet gis ut av Capcom og ser ut til å være det beste tredjepartsspillet hittil på Wii. Anmeldelser: (av hundre) IGN: 90 1up: 90 Gamespot 85 Av en eller annen grunn ser ikke Capcom ut til å ha særlig tro på spillet, så de har unngått å reklamere mye for det, men alle som har vokst opp med gode gamle adventurespill bør se nøye på dette. Endret 5. november 2007 av kottila Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Ser bra ut det ja. Kan godt være jeg plukker det opp. Puzzles virker morsomme, men lurer på om det er noe morsomt (komisk)... Pek-og-klikk eventyr må være morsomme for at de skal være verdt bryet, imo. Endret 26. oktober 2007 av TCi Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Du blir sikkert noe glupere på saken om du leser anmeldelsene som er ute. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ser fram til dette. Håper det selger godt. Alle pek og klikk-fans bør ta en titt på dette. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Hva med oss som ikke er pek og klikk fans da? Jeg har nesten aldri spillt eller likt slike spill, er bare litt nyskjerrig når det gjelder dette spillet, får jo brakende gode karakterer! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Blir nok skaffa dette óg, men om det blir på release trur eg ikkje. Er så mange andre spel eg har lyst på og skal/vil kjøpe. Edit: Elsker pek-og-klikk spel. Husker då eksen til søstra mi hadde med seg Curse heim, sat i fleire timar i strekk fordi det var gøy. Og så er det jo andre gode pek-og-klikk spel. Endret 27. oktober 2007 av überSviker Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Dette spillet er genialt morsomme og utfordrene puzzles, samt litt humor innpakket i hele greia. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Et utrolig bra spill. Spilte det på Electroworld forrige trosdag. Etter en time med det, så er det trygt å si at jeg elsker det. Jeg oppfordrer alle her til å kjøpe det. Gjør du det, støtter du gode spill, og du for i gjengjeld et god spill og mulige andre gode spill. Det er hva jeg kaller en vinn vinn situasjon. Spillet er ganske vanskelig. På Electroworld ble spillet tatt ned etter kun en og en halv time. Dette fordi ingen klarte det eller forstod hva de skulle gjøre det. Er ganske sikker på at jeg var den eneste der som klarte et brett :!: Lenke til kommentar
kottila Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2007 Et utrolig bra spill. Spilte det på Electroworld forrige trosdag. Etter en time med det, så er det trygt å si at jeg elsker det. Jeg oppfordrer alle her til å kjøpe det. Gjør du det, støtter du gode spill, og du for i gjengjeld et god spill og mulige andre gode spill. Det er hva jeg kaller en vinn vinn situasjon. Spillet er ganske vanskelig. På Electroworld ble spillet tatt ned etter kun en og en halv time. Dette fordi ingen klarte det eller forstod hva de skulle gjøre det. Er ganske sikker på at jeg var den eneste der som klarte et brett :!: Fordi av dere som ikke er helt alene når dere spiller, så kan jeg nevne at wiimote 2 vil kunne brukes til å tegne på skjermen under spillets gang. Dette gjør det enklere for de som ikke styrer til å komme med forslag om hva som skal gjøres og gjør det litt artigere for de også. Har planer om å bruke julen på å løse gåter sammen med samboeren min (om jeg klarer å rive henne vekk fra SMG) Foreløpig score på gamerankings.com: 86.4%, noe som gjør dette til det foreløpig 4. beste spillet til konsollen og dermed det klart beste spillet som ikke er en del av en spillserie. Dette er noe å sette på ønskelistene. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 (endret) Da har nintendo offentliggjort at spillet er utsatt til jan. 2008 edit: glemte kilden: LINK http://wii.nintendo.co.uk/18542.html Endret 5. november 2007 av kottila Lenke til kommentar
martjin Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Det eneste jeg har sett om utsettelse er at Nintendo of Australia har annonsert at en del titler har blitt utsatt. Dette gjelder da tross alt bare Australia... Lenke til kommentar
kottila Skrevet 5. november 2007 Forfatter Del Skrevet 5. november 2007 Det eneste jeg har sett om utsettelse er at Nintendo of Australia har annonsert at en del titler har blitt utsatt. Dette gjelder da tross alt bare Australia... Glemte å ta med kilden....Den er editert inn nå Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Btw, jeg er vel ikke alene om å tenke at denne Mr. Wiki må være utrolig smart, eller ironisk nok noe på den motsatte siden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå