Bombur Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kjøpte en HIPER Type-R Black 580W Modular ATX 2.2 hos databutikken.com i 2005, som nå har tatt kvelden. Siden databutikken.com har lagt ned sin avdeling i Norge måtte jeg sende den inn til butikken i Sverige. Fikk akkurat beskjed om at jeg får ny PSU på garantien, men at produktet er utgått, og at jeg kan velge et erstatningsprodukt. Hej! Vi har behandlat din retur enligt returnummer ovan och skall byta ut varan på garantin. Tyvärr har den utgått ur sortimentet och det finns ingen direkt ersättare. Vi ber dig därför välja en eller två lämpliga ersättningsvaror ur vårt sortiment och svara på det här mailet med Artikel-ID på produkterna. Det går givetvis bra att välja en dyrare eller billigare produkt så debiterar eller krediterar vi mellanskillnaden. Med vänlig hälsning Truls / datorbutiken.com Og her trenger jeg hjelp fra dere! Har ikke fulgt med i det siste, så jeg vet ikke hva som er bra og ikke. Kan noen komme med en anbefaling blant det datorbutiken.com har å velge i? Kjøpte i sin tid Hiper for at den er ganske stille. Kan tenke meg en PSU som ikke bråker for mye nå også. Her er maskinvaren min. I tillegg til dette har jeg to HD-er ekstra. Lenke til kommentar
kalg Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Kan anbefale Corsair 620W som står link til i signaturen min. Stille, mye power, modulære kabler (veske til de som ikke er i bruk) og anonymt utseende. Prisen er ikke så fin da... Lenke til kommentar
Bombur Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Sikkert grei den, men den blir nok i dyreste laget. Må betale mellomlegget selv. Tenkte på denne: Corsair HX Series Modular Power Supply 520W Noen som har erfaringer med denne? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Joda. Ta HX520W, den er av like god kvalitet. Lenke til kommentar
Fluffinator Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har selv en HX520W. Utrolig stillegående og stabile linjer, kald og fin å se på. Det er en test av den her på hardware om jeg ikek tar feil, eller av storebroren hx620. (De to er nesten like, eneste forskjellen er effekten så vidt meg bekjent) Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Ja, eneste forskjellen er hvor mye strøm den kan mose ut. Gå for den, veldig bra PSU. Lenke til kommentar
Bombur Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Gikk for den! Fikk ordrebekreftelsen nå. Men det er noe jeg stusser på her... Ser de har brukt nåverdien av min defekte PSU (merkelig, siden de ikke fører den lenger) som er NOK 657,89. Den nye PSU-en fra Corsair koster NOK 802,73. Dette gjør at jeg må ut med et mellomlegg på NOK 144. SKU Antal Status Pris/enhet Inkl. moms Radsumma Inkl. moms HIPER -1 Returnerad 526,32 657,89 -526,32 -657,89 Corsair 1 Avvaktar leveransdatum 642,18 802,73 642,18 802,73 Totalpris 144,83 Skulle de ikke ha lagt innkjøpsverdien til grunn og ikke nåverdien? Jeg betalte i min tid NOK 844,- for min nå defekte Hiper-PSU, altså NOK 186 mer enn det databutikken.com regner med. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå