:utakt Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jobben sendte meg på biltur for å ta bilder av litt diverse, og jeg syns dette ble litt kult. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Synes det ble for ordinært, og strømledningene kan med fordel fjernes. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ikke spennende nok. Ser ut som en vanlig vei. En grunn kan skyldes at du har tatt bilde i det perspektivet øynene er i, altså ikke noe spennende da vi alle ser ting fra dette perspektivet til vanlig. Men stå på, ta fler bilder! Lenke til kommentar
DHM Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Enig med w3p her, legg deg ned midt i vegen eller noe, kan blir utrolig mye mer spennende bilder da Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ikke spennende nok omgivelser og daffe farger. Hadde kanskje gjort seg bedre i svart-hvitt.. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Synes det var fine høstfarger oppi dalen der jeg, men som sagt. Andre vinkler å ta bilder ifra enn det man ser da man kjører ville vært fint:P Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Helt enig i kritikken. Poenget med bildet var faktisk å ta bilde av veien, hvordan det ser ut fra bilistens synsvinkel, så kommentarene deres gjør hvertfall at jeg føler jeg gjorde jobben min. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Om du skal ha litt mer "spennende" bilde isåfall, kunne du prøve en teknikk jeg så på et bilde. Kjør rett frem på en rett veg med lang lukker på kameraet, hvis du får det til ordentlig med vegen klar blir det stilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå