sonicdeathmonkeys Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Jeg er ute etter ett godt 2.1 eller 5.1 system. Mest til film og musikk. Pris er ikke største hinderet. Vil at det skal være god lyd Trenger også et eksternt lydkort. Håper noen har noen gode tips å komme med:) Tusen takk for all fremtidig help. Endret 25. oktober 2007 av sonicdeathmonkeys Lenke til kommentar
Coaslip Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Testa Logitech sitt 5.1 system Z5500, og det var rævva, så styr unna det i alle fall. (Ser mange på komplett anbefaler det , de må jo være døve eller så var det noe galt med mitt sett.. ) Hadde heller tatt turen innom enten hifiklubben eller Hifi-centeret å sett på noen rimelige løsninger der. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Z-5500 er ræva i forhold til et surround-anlegg med receiver og gulvstående høyttalere til nærmere 10 000, men du får faktisk en del for pengene. Nå er ikke akkurat 3000,- en formue å bruke på surround, så du får det du betaler for. Hvis du kan strekke deg opp mot nærmere 10 000, så nabefaler jeg deg å gå inn på hifiklubben og kikke på receiver og høyttalere. Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hvor mye hadde du tenkt å bruke på dette da? EDIT:Ikke en hindring nei, så ikke det før nå Ville sett på HIFI-klubben eller HIFI-senteret som nevnt. Denon forsterker(NAD funker også), sammen med enten DALI eller B&W, kommer litt an på hvilken musikk du hører på. Skal du ha en passelig god bass i tillegg, ville jeg sakt at det godt skal gjøres å få det under 10000kr. Kanskje dette hadde vært noe: B&W Mini Theatre HiFi klubben har mange sett som er bra.. Kjekk ut: HT-sett uten forsterker EDIT2: Vis plutselig penger skulle ha noe å si, ville jeg anbefalt mitt eget Logitech X-540. Til prisen er dette settet helt utrolig bra. 650kr! ANBEFALES. X-540 Spessielt vis du aldri har hørt et HiFi-anlegg spille, ville dette være topp, men kan selvfølgelig ikke måles med det du får på HiFi-klubben.. Endret 25. oktober 2007 av Eirik-R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå