lykken1111 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Hei Jeg hørte at det var her man skulle spørre folk.... Som, nevnt trenger jeg en ny PC, min gamle pc døde.. Og har ikke oversikt hva man skal ha. Det den skal brukes til er først of fremst Age of conan MMO. 16-17k Et av problemene er at jeg må kjøpe alt et sted, og må få dem til å bygge den for meg. Det er ikke snakk om noe kjøling, eller overklokking.. (kan det ikke ) Jeg tror jeg trenger: - 4 Gigram, og et fett skjermkort.( unngå lagging) Har en 21monitor. (I forhold til skjermkort) Helt greit med en ekstra HD. Så hvis det er en som kan sette opp en pc, fra en leverandør ( Billigst hvis mulig, har spart alt for lenge) med stash som funker bra sammen er det veldig bra På forhånd takk..... Thomas Endret 25. oktober 2007 av lykken1111 Lenke til kommentar
Illuvatar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei Jeg hørte at det var her man skulle spørre folk.... Som, nevnt trenger jeg en ny PC, min gamle pc døde.. Og har ikke oversikt hva man skal ha. Det den skal brukes til er først of fremst Age of conan MMO. 16-17k Et av problemene er at jeg må kjøpe alt et sted, og må få dem til å bygge den for meg. Det er ikke snakk om noe kjøling, eller overklokking.. (kan det ikke ) Jeg tror jeg trenger: - 4 Gigram, og et fett skjermkort.( unngå lagging) Har en 21monitor. (I forhold til skjermkort) Helt greit med en ekstra HD. Så hvis det er en som kan sette opp en pc, fra en leverandør ( Billigst hvis mulig, har spart alt for lenge) med stash som funker bra sammen er det veldig bra På forhånd takk..... Thomas Trykk her og se på extreme gamer maskina om du bare vil ha det enkelt og greit. Bra maskin til spilling. Lenke til kommentar
lykken1111 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Trykk her og se på extreme gamer maskina om du bare vil ha det enkelt og greit. Bra maskin til spilling. Takker Nha... trenger mer ram, og ekstra hd tror jeg... Men er prisen bra, ville du ha kjøpt den ? Endret 25. oktober 2007 av lykken1111 Lenke til kommentar
kalg Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Komplett sin Komplett Gamer Premium i35 vil vel duge da. Du kan jo legge til mer minne og HDD hvis du ønsker det Lenke til kommentar
$ig Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Denne: http://prisguide.prisguide.no/vis_handlevo...waggon_id=50155 Her følger alt med, unntagen kabinett, velg et du liker utseendet på (Det kan du velge her: https://prisguiden.no/cat.php?cat_id=13 ) Dette er en bra (stillegående og kraftig!) PC som jeg vurderer å kjøpe selv, jeg har valgt komponenter utifra mye lesning her på forumet og mange spørsmål og svar. Den har 4 gig god RAM og 1 TB lagrings plass, og er også i den pris klassen du etterspurte. Inklusiv i denne prisen så er det også en 24" skjerm, hvis du ikke vil ha det så fjerner du bare 3640 kr fra prisen så får du en RÅ spille PC til litt over 12 000 kr! Da kan du bruke resten av pengene dine til spill Eller investere i et til skjermkort så kan kjøre SLI. Mvh Sigurd. Endret 25. oktober 2007 av $ig Lenke til kommentar
Illuvatar Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Trykk her og se på extreme gamer maskina om du bare vil ha det enkelt og greit. Bra maskin til spilling. Takker Nha... trenger mer ram, og ekstra hd tror jeg... Men er prisen bra, ville du ha kjøpt den ? Jeg ville ikke kjøpt den, fordi jeg bygger mine egne PC-er til en langt hyggeligere pris.... Jeg ville nok også valgt noen andre komponenter, men det er strengt tatt ikke nødvendig (har noe å gjøre med hva jeg had brukt tidligere og er fornøyd med) På den andre siden, hvis jeg ikke hadde giddet å bygge selv, så er det der en ok maskin til en litt høy pris... Forøvrig en vel så bra deal som det komplett har hvis du kjøper en raptor disk i tillegg. Forøvrig så ser jeg ingen grunn til at du trenger mer RAM til spilling. Lenke til kommentar
lykken1111 Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Takker for alle svar... Supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå