Noiz Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei. Eg vurderer å kjøpe DS, men eg lurer på om det er noko nytt på vei eller om DS kommer til å vare ein stund Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Kjøpte nettopp selv for 2 uker siden, og har ikke angret. De komme selvfølgelig med noe nytt, men NÅR vet vi ikke. Uansett så kan du nok være sikker på at spillene til DS vil nok passe med den nye. Sånn de har gjort med DS, der kan du også bruke den forige modelens spill til den. Er ufattelig mye bra spill til det, så jeg kan love deg at når du får den kommer det til å være så morro at du tenker ikke på om det kommer snart ny. DS salg går unna som bare det, så den vil nok vare en stund til ja. Endret 25. oktober 2007 av AvidGamer Lenke til kommentar
unwill Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg kjøpte min før sommer og har ikke gått lei enda. Det er mye artig på den, men det som gjør den enda bedre er hvis du kjenner noen som har det. Multiplayer på samme rom er gøy Ellers er det mange gode single player spill også. Er glad for at jeg ventet på DS Lite Men hvem vet, kanskje de kommer med DS Super Lite, med accelerometer slik som på wii mote. Nintendo har en vane med å "forbedre" de håndholte konsollene sine, se på Game Boy, Game Boy Color, Game Boy Pocket, Game Boy Advance, Game Boy advance SP osv... men jeg har ikke hørt noen rykter om ny DS enda... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg er i alle fall også strååålende fornøyd! Jeg skjønner faktisk at den selger såpass bra som den gjør.. For, det finnes drøssevis av gode spill til den.. De jeg har kost meg med siden jeg fikk den i sommer er: Hotel Dusk Pokemon Pearl New Super mario Nå driver jeg på: Zelda Ace Attorney Tror DS'en var med og hjalp meg veldig til å få spillgnisten tilbake også egentlig.. Jeg følte at alle spill ble litt det samme.. DS'en ga meg derimot ett friskt pust i nakken, og fikk øynene mine opp for spill igjen.. Du vil nok ikke angre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå