Athelas Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=59&item=252806 Det var jammen på tide. Det er helt utrolig at dette ikke har vært gjort før! =) Endelig for vi se de positive resultatene av å ha en borgerlig regjering. Athelas Lenke til kommentar
Qrt_ Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Spar meg! At posten presser på for dette har ikke en puck med borgerlig regjering å gjøre! Dessuten er det ikke en "reduksjon av importgrense" men økning av grensen for momsfritak. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Eh, hva har dette med borgerlig regjering å gjøre? Kunne vel like gjerne skjedd med en ikke-borgerlig regjering... Uansett, fint at jeg kan kjøpe billigere spill. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Det er vel ingen godt bevart hemmelighet at ikke-borgerlige regjeringer er ganske hissige på moms og avgifter generelt...? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Driter i politikken , men mener det er jaggu på tide å heve disse grensene . De har jo pokker meg stått stille i over 10 år (om ikke mer). Alle slike grenser burde flyttes i takt med konsumprisindeks. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Det er vel ingen godt bevart hemmelighet at ikke-borgerlige regjeringer er ganske hissige på moms og avgifter generelt...? Dette er likevel noe Posten selv har tatt initiativ til, og så vidt jeg vet har det ingen ting med hvem som sitter i regjering å gjøre. Lenke til kommentar
GeirBrandal Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Ingen grunn til å hoppe i taket endå. http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=9&item=254572 Nå vil departementet myke opp regelverket og la alle gavesendinger under 1.000 kroner gå tollfritt. Nettbutikk-kunder derimot har ingen grunn til å juble over forslaget. Det er nemlig ingen planer om å øke den tollfrie grensen for varer og tjenester kjøpt i utlandet. Så eg er redd det ser ut til at vi har gleda oss forgjeves. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 grrrr! brenn, finansdepartementet, brenn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå