Gå til innhold

God 32" LCD-TV til spilling og film under 5000,-?


Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har lurt litt på om jeg skal kjøpe en 32" LCD-TV.

Den skal isåfall brukes mest med PC-en, til spilling og film. Det ville også vært greit om den taklet å brukes som en vanlig PC-skjerm hvor man bare surfer eller chatter, men dette ville ikke vært det primære bruksområdet...

 

Den bør minst være HD Ready med 720p.

 

Prisen bør være så lav som mulig. Helst i nærheten av 4000, men ikke over 5000.

 

Foreløpig har jeg kun analog TV på rommet mitt, men siden vi har parabol, er det mest sannsynlig det jeg kommer til å ha når de slår av de analoge TV-sendingene.

 

Jeg har sett litt på Tatung V32MCGI. Det virker som en god TV til den prisen, men vil jeg merke responstiden som er på 8ms, i forhold til 6ms som er på mange andre?

 

Tusen takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett en del rundt og kommet fram til at en av disse kanskje kunne være brukbar:

Sammenligning

 

Men er det noen som kan se hvilke som har 1:1 pixelmapping (for dette bør vel være et krav når den skal brukes med PC?)

Jeg tror Tatung'en har det, og jeg mistenker også at LG'en har det, men jeg er litt i tvil om Mirai'en og AOC'en... Noen som kan bekrefte/avkrefte noe av dette?

 

Takk for svar ;)

Endret av morra
Lenke til kommentar

Jeg vet Tatungen har 1:1 pixelmapping :) Jeg tror AOCen også har det. Men Miraien har et rødt kryss på det feltet.

1:1 pixelmapping er helt genialt! Nydelige bilder med PC ;)

 

Jeg ser prisguiden har stokket om på bildene av TVene i den sammenligningen din.

Endret av kehax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...