Gansmo Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Se her: http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...=59&item=252806 Tre ganger OveP. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Dette ser jo meget lovende ut. Ser jo ut som "alle" er enige om at grensen bør heves, så da er det vel bare å vente på at saken skal gjennom papirmølla, men det kan jo ta sin tid. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 da blir det endel nett butikker i norge som vil slite ja.. Lenke til kommentar
Zarato Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Det jeg lurer på er at det kun er mva på spill, ikke toll. Er det mva man mener bør heves? Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Nei, det menes at tollen på varer under 1000kr skal fjernes. Det vil si at hvis du kjøper DVD-filmer for 900kr, så trenger du bare å betale portoen, noe som er ganske rimelig. HURRA FOR DE SOM ØNSKER HØYERE GRENSE!!! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Nei, det menes at tollen på varer under 1000kr skal fjernes. Ikke toll, men mva - hvorfor bommer 99% av befolkningen på dette? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Sjekk overskriften i artiklene som omtaler dette. Er ikke så rart at vrangforestillingene brer om seg.... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Sjekk overskriften i artiklene som omtaler dette. Er ikke så rart at vrangforestillingene brer om seg.... Stemmer - også Posten Norge i sin nyhet omtaler de det som "toll"; "Samferdselsdepartementet er enig med Posten i at grensen for tollfrie sendinger fra utlandet skal heves. Nå er saken sendt videre til Finansdepartementet." Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 På tide med et lite korstog igjen, tenker jeg. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg tenkte å sende mail til Nettavisen, men sjekket Posten sine sider først. Antar det er en tapt kamp å ta starte et korstog imot et "så stort firma" Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg tenkte på å begynne i det små, som alltid. Forumignoranter skal skjelve i frykt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå