cmi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 hallo. Jeg er kommet så langt at jeg er på League 2, skal ta den promotion eventen, men der kommer det opp en beskjed at jeg må ha minst en prototype mod pack, jeg har tunet bilen min til maximum, men finner ikke noe prototype mod pack, kan noen hjelpe meg med hva jeg skal? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Noen av løpene har prototype mod pack som premie, prøv å utføre disse og installer disse på bilen din etterpå. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg fikk det til, det man måtte gjøre var og kjøpe en bil som hadde max league 2, da kunne man innstallere prototypene i absolutt alt for og få en maximum bil. Takk alikevel Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Hvilken bil valgte du?Jeg sliter litt med akkurat samme sak og kommer ikke videre.. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Fant det ut..Jeg kjøpte en Skyline og det funka fiiint. Lenke til kommentar
cmi Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2007 Ja, du ser der det står legue?? det må tilsvare med legue du kjører... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå