QBab Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hei jeg har netopp installert Ubuntu 7.04 feisty fawn fra en CD jeg hadde liggende. I ettertid fant jeg ut det var en nyere version tilgjengelig, nå har jeg følgt instruksjonene fra Ubuntu. Jeg har installert oppdateringene men får ikke opp noe spørsmål om jeg vil oppgradere til 7.10. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 sudo update-manager -d ? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Det har jeg gjort. Hmm, kanskje jeg har version 7.10 alikvell? Hvordan kan jeg sjekke det? Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 System - Om ubuntu "Thank you for your interest in Ubuntu 7.10 - the Gutsy Gibbon - released in October 2007." står det her Men min ble heller ikke skikkelig oppdatert ved å oppgradere slik, ble en reinstall i stedet. Det funker som regel greiest Lenke til kommentar
comicz Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Den rette kommandoen er dog 'update-manager -c'. I en terminal vil 'cat /etc/issue.net' gi deg versjonsnummer :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå