Joachim_F Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Liker du gatebiler, er kanskje demoen av Juiced 2: Hot Import Nights noe for deg. Les mer Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hm. jævlig store demoer har blitt i det siste men dette må testes. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 xlive.dll får jeg når jeg launcher spillet etter jeg instalerte det. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Debate Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Skjermen er bare helt svart når spillet starter. Hører da ingame lyd, men ikke noe mer enn kontrasten svart på skjermen. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Altfor stort til at jeg gidder å laste ned. Skjerp dere utviklere, vi vil ikke ha ukomprimerte ingame HDfilmer! Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Haha, det er ikke verdt å laste ned uansett. Det er en direkte kopi av nfs carbon, bare enda dårligere. Jeg savner the good ol' nfs underground days! Lenke til kommentar
bzerk Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 spillet har potensiale men ryker fort ned når du starter spillet er det lang loading. første inntrykket er bra med gode lakk og modifikasjons muligheter. Men begynner fort å irritere! spillet har ikke støtte for ratt og pedal i det heletatt da tenkte jeg med meg selv hvem lager et bilspill i 2007 uten ratt og pedal støtte, men jucied 2 har noe nfs bør komme med og det er innvendig styling og innvedig kamera vinkel. men spillet er noe av det dårligste bilspillet jeg har spillt på lenge. ikke kjøp dette! ternigkast: 1 mvh bZerk Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Er det helt seriøst IKKE mulig å ha ratt&pedaler i dette spillet?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg