zacka Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg bruker Windows XP. Finnes det noen logg eller en mulighet for å se om noen har prøvd å logge seg på? Jeg låser maskinen med Ctrl+Alt+Delete før jeg går hjem og jeg mistenker at noen har sittet ved maskinen min og prøvd å logge seg på (sansynligvis uten å klare det). Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Control Panel > Administrative Tools > Event Viewer > Security? Endret 25. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
zacka Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2007 Det står "Det finnes ingen elementer som kan vises i denne visningen". Betyr det at ingen har "prøvd seg"? Går det forresten an å se en logg på når jeg har logget meg på og av/låst datamaskinen med Ctrl+Alt+Delete? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Du får ikke opp noe lignede denne?: Vet ikke hvor brukervennlig denne er med tanke på din bruk. Hvis den i det hele tatt tilfredsstiller dine krav. Det mest interessante for deg vil være ’logon/logoff’ under ”kategori” Endret 25. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) i Control Panel > Administrative Tools > Event Viewer >system kan du ( kanskje ) ser når noen har prøvet seg. ( denne tjenester skal vise " EventLog " når maskinen blir startet. lykke til Endret 25. oktober 2007 av gaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå