CaNaBiS Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Sound controllen er syk da! Men 1 tips tild e med svarte maskiner.. Del den opp å montere den på en gammal 5/25" brønn! Hva mener du ? Aww.. Sorry.. glemte så klart å skrove: ""Vist du har svart data så"" Skjønner fremdeles ikke. Jeg har jo montert soundcontrollern inn i en 5/25 brønn... :-? MEN DEN ER KVIT!! Er den ikke det da? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Sound controllen er syk da! Men 1 tips tild e med svarte maskiner.. Del den opp å montere den på en gammal 5/25" brønn! Hva mener du ? Aww.. Sorry.. glemte så klart å skrove: ""Vist du har svart data så"" Skjønner fremdeles ikke. Jeg har jo montert soundcontrollern inn i en 5/25 brønn... :-? MEN DEN ER KVIT!! Er den ikke det da? Nei den er mer sølv enn hvit! Jeg går rundt med planer om å lakke den svart, men jeg får se hva jeg gidder.. :o Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 først og fremst syns jeg det ser drit fett ut, men vis jeg var deg ville jeg byttet om på de blå i grillen og satt de under og de røde inni grillen(hvis det er et sort kabinett, for jeg synes rødt og sort går bra sammen). For det ser mye stiligere ut med det røde bak der og de blå under (så det ser ut som kabinettet "flyter") Hvordan har du gjort det med at lysene blinker samtidig som bassen? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 4. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2003 Hvordan har du gjort det med at lysene blinker samtidig som bassen? Sound Control Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg synest du burde dra en pakknings-list eller en tape rundt den kanten som dørene kviler imot, som du ser på HER så lyser det ut igjennom de hakkene oppe.. det er ikke helt bra... må ellers sei at den første tingen du skulle ha gjort, var å kjøpe et annet kabinett... jeg HATER chieftec.... seriøst, jeg liker tom. mitt inwin kabinett bedre.. Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Vil ikke si at det å kjøpe nytt kabinett er å modde ellerno. Chieftec-kabinettet er fint (for de fleste), og er enkelt å modde. Sånn er det bare. Alle får lov til å ha sine meninger, men å si at han skal skifte kabinett, blir litt teit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå