Gå til innhold

Sjekk ut maskina mi - hva syns dere?

Anbefalte innlegg

Jeg har lagt ut bilder av maskina mi før, men nå har jeg lagt til litt stash. Hva syns dere? Er det bra? Er det noe jeg kan forandre på for å få det litt bedre?

Bildene her

Edit: jeg skal forminske bildene til halv størrelse når jeg kommer hjem - fant ut at de var litt store...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
768MB DDR på en modul?

For øyeblikket ligger 256 hos en kompis - skal hente den i dag :)

Var det enkelt å mekke den Sound contol saken?

Ja var ikke .no problem det. Jeg borret et hull i plata, og sagde rundt med en liten løvsag. Jeg fikk ikke med skruer til å feste baksiden, så det måtte jeg finne frem selv. FY Microplex :-?

PS: nice :)

Takker :=)

Lenke til kommentar
Jeg har lagt ut bilder av maskina mi før, men nå har jeg lagt til litt stash. Hva syns dere? Er det bra? Er det noe jeg kan forandre på for å få det litt bedre?

Vel.. Kabinettet ditt ser ut som et tivoli.

Lakkeringen innvendig var jo grei nok. Lakkér et eller annet mønster utenpå med samme fargen, da blir det bedre. ;)

Lenke til kommentar
Klipp deg.  :evil:  <- Ikke ta det personlig.

Hmmm.. jeg har faktisk tenkt å modde håret mitt litt oxo - sette inn en dual 120mm og litt neonwire med batteri. Hva syns du om det JohndoeMAKT ?

haha! Det var ideen min til TG02.

Skulle kjøpe turban og neonwire, og lage en 12V batteripakke til å ha i lomma (før batteri-inverterens tid).

..jaja, det ble ikke noe av TG ifjor for meg, da, så.. Får se, om det blir turban (hvor f4en får man kjøpt det? :p) eller mer casemodding :p

Lenke til kommentar
Sound controllen er syk da! Men 1 tips tild e med svarte maskiner.. Del den opp å montere den på en gammal 5/25" brønn!

Hva mener du ?

Aww.. Sorry.. glemte så klart å skrove:

""Vist du har svart data så""

Skjønner fremdeles ikke.

Jeg har jo montert soundcontrollern inn i en 5/25 brønn... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...