Croyfer Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har lagt ut bilder av maskina mi før, men nå har jeg lagt til litt stash. Hva syns dere? Er det bra? Er det noe jeg kan forandre på for å få det litt bedre? Bildene her Edit: jeg skal forminske bildene til halv størrelse når jeg kommer hjem - fant ut at de var litt store... Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 768MB DDR på en modul? Var det enkelt å mekke den Sound contol saken? PS: nice Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 768MB DDR på en modul? For øyeblikket ligger 256 hos en kompis - skal hente den i dag Var det enkelt å mekke den Sound contol saken? Ja var ikke .no problem det. Jeg borret et hull i plata, og sagde rundt med en liten løvsag. Jeg fikk ikke med skruer til å feste baksiden, så det måtte jeg finne frem selv. FY Microplex :-? PS: nice Takker :=) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Det blei stillig det der, spesielt med den innvendige lakkeringa og lys som blibka i takt med musikken 8) Men jeg liker ikke så godt ferdig fører jeg egentlig, ferdig casemods kan alle få tak i, gjør'no selv Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Klipp deg. <- Ikke ta det personlig. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 31. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2003 Klipp deg. <- Ikke ta det personlig. Hmmm.. jeg har faktisk tenkt å modde håret mitt litt oxo - sette inn en dual 120mm og litt neonwire med batteri. Hva syns du om det JohndoeMAKT ? Lenke til kommentar
Datanaut Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 En stor forbedring må jo være at du prøver deg mer selv. det eneste du har gjort er jo og sette opp maskina og fiksa sound-kontrolleren i dekslet(som ikke er vanskelig) og lakket litt. døra er kjøpt ser jeg.... :wink: Lenke til kommentar
Lord Spliff Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Jeg har lagt ut bilder av maskina mi før, men nå har jeg lagt til litt stash. Hva syns dere? Er det bra? Er det noe jeg kan forandre på for å få det litt bedre? Vel.. Kabinettet ditt ser ut som et tivoli. Lakkeringen innvendig var jo grei nok. Lakkér et eller annet mønster utenpå med samme fargen, da blir det bedre. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 omfg.. ripoff! Jeg har samme kabinett, hovedkort, kjøøler skjermkort, nettverkskort og idekabler.. dessuten så har du rammen i samme slot som meg Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Klipp deg. <- Ikke ta det personlig. Hmmm.. jeg har faktisk tenkt å modde håret mitt litt oxo - sette inn en dual 120mm og litt neonwire med batteri. Hva syns du om det JohndoeMAKT ? haha! Det var ideen min til TG02. Skulle kjøpe turban og neonwire, og lage en 12V batteripakke til å ha i lomma (før batteri-inverterens tid). ..jaja, det ble ikke noe av TG ifjor for meg, da, så.. Får se, om det blir turban (hvor f4en får man kjøpt det? ) eller mer casemodding Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 du croyfer...er det bare meg eller lyser kald katodene dårligare opp når du har sound control?? så en viss forskjell på blink og mange dunk etter hverandre! =) men ellers så va det nice!!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Soundcontrol greia var SYYYYYKT digg! Skikkelig disco maskin BTW: Det lyser litt dårligere fordi kalde katoder trenger litt tid for å "lade seg opp". Lysstyrken stiger litt. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. februar 2003 Del Skrevet 1. februar 2003 Klipp deg. <- Ikke ta det personlig. Hmmm.. jeg har faktisk tenkt å modde håret mitt litt oxo - sette inn en dual 120mm og litt neonwire med batteri. Hva syns du om det JohndoeMAKT ? Silly. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Sound controllen er syk da! Men 1 tips tild e med svarte maskiner.. Del den opp å montere den på en gammal 5/25" brønn! Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 2. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2003 Sound controllen er syk da! Men 1 tips tild e med svarte maskiner.. Del den opp å montere den på en gammal 5/25" brønn! Hva mener du ? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. februar 2003 Del Skrevet 2. februar 2003 Sound controllen er syk da! Men 1 tips tild e med svarte maskiner.. Del den opp å montere den på en gammal 5/25" brønn! Hva mener du ? Aww.. Sorry.. glemte så klart å skrove: ""Vist du har svart data så"" Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 Sound controllen er syk da! Men 1 tips tild e med svarte maskiner.. Del den opp å montere den på en gammal 5/25" brønn! Hva mener du ? Aww.. Sorry.. glemte så klart å skrove: ""Vist du har svart data så"" Skjønner fremdeles ikke. Jeg har jo montert soundcontrollern inn i en 5/25 brønn... :-? Lenke til kommentar
halkal Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Dritfet mod,spør du meg =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå