nastoisi Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Noen som har noen anbefalinger til et kamera med dreibar skjerm. Altså at en kan ta bilder nedenfra og opp uten å nødvendigvis legge seg helt flat. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Flere av ultrazoom kameraene har det, og Canon PowerShot A650 IS som er en god del mindre... Lenke til kommentar
nastoisi Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2007 Flere av ultrazoom kameraene har det, og Canon PowerShot A650 IS som er en god del mindre... Såg ikke så galt ut dette. Ultrazoomklassen er vel type Canon powershot S3 og S5 eller? Synes disse blir vel store. Finnes det andre i størrelsen til A650 IS? Fant ikke noen måte å søke på dreibar skjerm. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er meget fornøyd med mitt Canon A640, så vil anbefale A650 - som er en nyere, oppgradert variant. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Er meget fornøyd med mitt Canon A640, så vil anbefale A650 - som er en nyere, oppgradert variant. Den ble trukket fra markedet kort tid etter lansering, men mulig den er tilgjengelig igjen snart? Vi har ikke fått nye der jeg jobber ihvertfall. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg tror det var en feil på den modellen... Mener å ha lest det her på forumet et sted... Men den fåes kjøpt i mange nettbutikker... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Sjekket Canon sine hjemmesider nå, og de har nå funnet ut at hvis kameraet har tallet 0 som femte tall i serienummeret, så er det kalt tilbake. Da er det mulig at butikker som ikke har sendt tilbake sine egne kamera enda, får beholde de hvis det ikke er en null som femte tall i serienummeret. Feilen oppstår i sterkt lys hvis LCD skjermen på baksiden er åpen. Da kommer det visstnok inn falskt lys i kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå