Gå til innhold

Billige DVD+R plater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo noe som heter "søk", da.

Hvis du ønsker billige plater kjøper du mange Verbatim-dvdr plater på Lefdal for masse spenn og viser så bevis på at feks IQdata, Komplett el. selger billigere og så kan du faktisk ende opp med å tjene på platene.

Lenke til kommentar
Det er jo noe som heter "søk", da.

Hvis du ønsker billige plater kjøper du mange Verbatim-dvdr plater på Lefdal for masse spenn og viser så bevis på at feks IQdata, Komplett el. selger billigere og så kan du faktisk ende opp med å tjene på platene.

uhm hva mener du?
Lenke til kommentar

Skal ikke uttale meg skråsikkert her, men har ikke Leftdal en klausul som sier at nettbutikker ikke inngår i den prisgarantien?

Jo de har det, men iallefall Komplett har også butikk/er og er så kjekke at de oppgir butikk pris også på nett ;)

Lenke til kommentar
Faktisk 150% prisgaranti på Lefdal :D  Ta en kopi av prislista til Komplett, og henvis til butikkprisen.

Men obs! betal først og vis de prislista etterpå, hvis ikke får du ikke prisgarantien!

hmmm usikker på hva detti er men er det ikkenoe sted på nettet man får kjøpt flere dvd+r billig?
Lenke til kommentar
150% prisgaranti? 150% av hva?

la oss si du betaler 40kr for en dvd+r-plate på lefdal. så printer du ut prislisten til komplett, hvor samme type plate (merke) koster 30,- og viser den til lefdal-folka.

så sier de "hrrrm, ok", også får du tilbake mellomlegget (100% = 10kr) pluss 50% av det (5kr). da er det selvfølgelig veldig kjekt å ha kjøpt 100 dvd-plater. :)

Lenke til kommentar
150% prisgaranti? 150% av hva?

la oss si du betaler 40kr for en dvd+r-plate på lefdal. så printer du ut prislisten til komplett, hvor samme type plate (merke) koster 30,- og viser den til lefdal-folka.

så sier de "hrrrm, ok", også får du tilbake mellomlegget (100% = 10kr) pluss 50% av det (5kr). da er det selvfølgelig veldig kjekt å ha kjøpt 100 dvd-plater. :)

Takker, genialt! ;)

Lenke til kommentar

På min lokale Lefdal (Trondheim) har de gang på gang oppgitt at prisgarantien gjelder mot alle butikker som er registrert i brønnøysundregisteret. Dette inkluderer nettbutikker. SKal man bruke prisgarantien mot priser på nettbutikker legger man på frakt før man regner mellomlegget. Et lite eksempel jeg merket meg forrige gang jeg var på lefdal (2 dager siden)

Creative Muvo 64

pris Lefdal: 1295,-

Pris komplett web: 795 + frakt + 895,-

Mellomlegg = 1295-895 = 400

tilbakebetaling av 150% prisgaran = 400*1,5 = 600

Lefdal pris etter prisgaranti = 1295-600= 695

Det er verdt å merke seg at Lefdal ikke har noe bytterett og det finnes ingen angrefrist ved kjøp av varer i butikk. Derfor er det om å gjør hjemmeleksene sine ordentlig for å ikke bli svidd. Og som noen andre i tråden her sa, er det viktig å gjøre ting i riktig rekkefølge.

1. Spør en selger om prisgarantien og om hvordan den virker (og få han til å bekrefte at den virker mot nettbutikker)

2. kjøp varen, få kvittering

3. Rop halleluja og si at du vil ha tilbake penger. Er det snakk om mye penger blir du sendt til daglig leder der han prøver å finte deg til å gå.

Vis til den ansatte du snakket med på punkt 1 (husk å notere navnet hans) og krev å få tilbake penger.

4. få tilbake penger

5. smil

Mvh. Simen A. Farstad

P.S. Ikke glem å være høflig selv den 4 gangen daglig leder ringer en helt annen butikk enn den du har sagt at du vil bruke prisgarantien mot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...