Gå til innhold

spill som har bringt deg til tårer.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er veldig skjeldent at et spill rører meg til tårer, men noen har det vært som har vært meget god.

Drømmefall:

Magnet's musikkscore kombinert med slutten gjorde at jeg, etter å ha tilbrakt noen timer med Zoe og kom til slutten, gjorde at jeg satt med noen tårer i øyekroken. Ufattelig god stemning på slutten av det spillet, skjeldent jeg ser det men det var virkelig en bra slutt.

Half-Life 2: Episode 2:

Huff, ja jeg må innrømme dette. Jeg tuta på slutten av HL2:EP2. Vel, tuta blir vel feil ord men jeg hadde meget våte øyeepler etter den slutten. Etter alt jeg hadde vært gjennom og alt jeg hadde gjort, så sluttet det slik. Tragisk, og en slutt jeg vil kalle episk. Hvorfor kan ikke alle FPS klare å kombinere god historie med skyting slik Valve klarer det?

The legend of Zelda: Ocarina of Time:

Julen 1998 var en spesiell jul, jeg fikk hendene på Links neste eventyr, og etter timer med den grønn/rød/blå kledde helten, var jeg ferdig, og sto fremfor Zelda. Det var en hjerteskjærende avskjed kan man si.

The legend of Zelda: Twilight Princess:

Her vil jeg si at Nintendo toppet Ocarina of Time med slutt. De tok det beste fra slutten på Ocarina of Time (som allerede hadde gitt meg våte øyepler syndromet) med ny magi. Er vel ikke nødvendig å si hva som skjedde etterpå.

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Trur ikkje det er nokon spel som har fått meg til å grine, men det har vert nære på, med klump i halsen og våte auge.

Som etter den fantastiske slutten på Metal Gear Solid 3. Sterke saker.

Twilight Princess var vedunderleg, eg satt igjen med ein besynderleg melankolsk følelse etter slutten. Vakkert.

Og sjølvsagt, den episke og overraskande Half-Life 2: Episode 2 avslutninga.

Gleder med relativt vilt til Episode 3.

Lenke til kommentar
Er veldig skjeldent at et spill rører meg til tårer, men noen har det vært som har vært meget god.

Half-Life 2: Episode 2:

Huff, ja jeg må innrømme dette. Jeg tuta på slutten av HL2:EP2. Vel, tuta blir vel feil ord men jeg hadde meget våte øyeepler etter den slutten. Etter alt jeg hadde vært gjennom og alt jeg hadde gjort, så sluttet det slik. Tragisk, og en slutt jeg vil kalle episk. Hvorfor kan ikke alle FPS klare å kombinere god historie med skyting slik Valve klarer det?

Må innrømme at sluttscena på HL2 Episode 2 va trist... :cry:

Er enige her, ble meget trist den slutten ja :p

Lenke til kommentar

Gråt da Portal var slutt, mest fordi det faktisk var over, men også litt lattertårer av den utrolige historien, og så til slutt noen gledestårer fordi et spill kunne komme fra intet og bli et av de beste spillene som er laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...