Gå til innhold

spill som har bringt deg til tårer.

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ser bort i fra da jeg var liten så har jeg vel aldri begynt å gråte av et spill. Det som har vært nærmest er vel Gun =) Utrolig bra historie, men alt for kort.

Begynte nesten å gråte første gangs jeg spilte Mickey`s Magical Mirror, men da var det mer fordi spillet var så eXtremt dårlig!

Endret av loyd-loyd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med litt flere spoiler-tagger? Har fått vite mye mer enn jeg ønsket akkurat nå. Spesielt spoileren om Episode 2 var drøy, hvordan kunne jeg vite at det var en Ep2-spoiler når den sto rett under Kotor2 (som jeg har rundet).

Anyways:

Resident Evil Code Veronica har vel en av de sterkeste historiene jeg har opplevd i et spill. Ved flere anledninger ble jeg skikkelig rørt.

Spesielt når Steve dør, ble jeg skikkelig påvirket.

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar

Mange useriøse svar her, lamt.

Selv har jeg ikke noe mer seriøst å komme med enn at jeg tror ikke jeg har grått over et spill før?

KANSKJE noe fra MGS, og scenen fra FF7 (alle her burde vite hvilken) burde vel egentlig fått meg til å gråte, men jeg opplevde den aldri ORDENTLIG. Var liten og spilte det ikke så mye selv, og da jeg var eldre og spilte skikkelig selv, visste jeg det allerede.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Det er vel bare ett spill som har fått meg til å gråte, og det er The Legend of Zelda: Ocarina of Time. Maken til spill finner man ikke i verden! Fengslende historie, engasjerende miljø, utrolig stemning, gjennomført musikk og helt utrolige karakterer. Jeg gråter hver gang jeg fullfører spillet og får se credits-cutscenen som viser alle karakterene syngende de forskjellige sangene man får høre gjennom spillet! Det slår aldri feil!

Lenke til kommentar

Folkens.

SPOILERTAGS!!!!!! Jeg gidder faktisk ikke legge inn spoilere for dere når dere viser så liten respekt for andres spilleglede.

Derfor er alle innlegg som ikke er tagga skikkelig fjernet fra tråden.

SLIK SKAL DET SE UT:

Spillnavn

SPOILER med det man synes var trist.

Okei?

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Elder Scrolls: Oblivion.

Det er bare et perfekt spill, hadde aldri forventet at det var så bra som det er, men det var det.

Var veldig trist når Martin Septim døde, og Jauffre og Baurus. (Jauffre og Baurus kunne ha blitt reddet men jeg hadde ikke savet så...)

Jeg har aldri hatt en slik følelse for noen andre spill jeg har spilt, og når man nesten griner av sånt, så er det bevis på at dette spillet er 100% kvalitet altså. Et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. :D

Også musikken i The Elder Scrolls III: Morrowind, selv om jeg ikke likte Morrowind så veldig. Også The Elder Scrolls IV: Oblivion fikk meg til å skjelve, det var skikkelig god musikk. The elder scrolls III + IV musikk for the win! :)

Endret av magneman
Lenke til kommentar

Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt p_report.gif moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding.

Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte.

Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet

Lenke til kommentar

Uten tvil den scenen alle snakker om i Final Fantasy VII. Jeg ble sjokkert da det skjedde, hadde ikke forventet slike følelser fra et spill, men historien i FF VII er virkelig vakker og dramatisk. Den dveler ved de rette stedene og lar en bli godt kjent med karakterene, hvilket gjør slike scener så spesielle.

Ikke le, men slutten på campaign i Operation Flashpoint 1985. Tror faktisk det kom en skvett der :)

Husker ikke om jeg gråt litt ved slutten på Deus Ex. Mest fordi jeg hatet tanken på at den herlige reisen gjennom et så vellaget spill var over. Spilte det gjennom et par ganger til, men magien var ikke der i samme grad lengre selv om det fremdeles var herlig.

Lenke til kommentar

FFVII.. Trenger vel ikke nevne hvor?

Og.. vær gang jeg setter meg ned og hører på "on the other side" fra FFVII.. så kommer det en liten tåre.. Den er så nydelig..

Ellers fikk jeg også det ganske nylig på Heavenly Sword.. Det hadde nok mye med de fantastiske følelsene karakterene viser.. Man ser at det er lagt mye vekt på skuespillet i det spillet.. :)

Lenke til kommentar
Og.. vær gang jeg setter meg ned og hører på "on the other side" fra FFVII.. så kommer det en liten tåre.. Den er så nydelig..

Den er ganske digg. Når i spillet hører man den? Har glemt det.

Men Metal Gear Solid 2 var ikke så langt unna, tror jeg. Og da tenker jeg på

den delen med Otacon.

Emma :love:

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Bare slenger meg på med Final Fantasy 7, den scenen alle veit.

Husker det fortsatt, jeg og lillebroren min satt og spilte, og var overhodet ikke forberedt på det som skulle skje. Vi (var for unge?) til å se det komme! Når det først gjør det, med den påfølgende videoen, bare satt vi med et tomt blikk, så på hverandre og skjermen, mens vi faktisk gråter litt begge to...

Og jeg er skikkelig macho!

Lenke til kommentar

On that day, 5 years ago... den melodien er også sørgelig..

Skulle tro folk som ikke har spilt FFVII får (enda et) hint om at de skal spille det i denne tråden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...