Akrabra Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Regner med at alle spille maniacs på dette forumet setter pris på det som er nydelig ved et spill og blir virkelig fenget av det spørsmålet er, har et spill noensinne fått deg til å grine? kan innrømme at jeg hadde ikke før metal gear solid serien, å der måtte jeg ta til tårer. så følelses messig invistert historie har jeg aldri opplevd.=) Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hver gang jeg tapte i Mario spillene som liten Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spill har dessverre ikke bringet meg til tårer ennå, men det betyr ikke at jeg ikke har vært på grensen (sist gang tårene virkelig rant og ikke bare noen dråper var vel når jeg så løvenes konge som liten). Men drømmefall tenkte jeg faktisk på en stund etter jeg hadde spilt ferdig spillet også, og følte meg nesten tom. Det er mange andre spill som også har gjort meg trist etterpå. Lenke til kommentar
Kuroneko Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spill har dessverre ikke bringet meg til tårer ennå, men det betyr ikke at jeg ikke har vært på grensen (sist gang tårene virkelig rant og ikke bare noen dråper var vel når jeg så løvenes konge som liten). Men drømmefall tenkte jeg faktisk på en stund etter jeg hadde spilt ferdig spillet også, og følte meg nesten tom. Det er mange andre spill som også har gjort meg trist etterpå. Jeg satt også igjen med en tom følelse etter drømmefall, men det var mest fordi jeg ikke følte jeg fikk noen tilfredsstillende avslutning på noen ting. Ellers tror jeg at jeg felte noen tårer i wing commander, hmm, 3, tror jeg det var. Når en av kompisene dør ganske tidlig i spillet. Lenke til kommentar
ekill Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Ble våt i øyekroken når jeg var ferdig med mafia. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Når credits kom etter jeg hadde runnet Grim Fandango satt jeg md en klump i halsen... Vil ha meeeeer.... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Spill har dessverre ikke bringet meg til tårer ennå, men det betyr ikke at jeg ikke har vært på grensen (sist gang tårene virkelig rant og ikke bare noen dråper var vel når jeg så løvenes konge som liten). Men drømmefall tenkte jeg faktisk på en stund etter jeg hadde spilt ferdig spillet også, og følte meg nesten tom. Det er mange andre spill som også har gjort meg trist etterpå. Jeg satt også igjen med en tom følelse etter drømmefall, men det var mest fordi jeg ikke følte jeg fikk noen tilfredsstillende avslutning på noen ting. Ellers tror jeg at jeg felte noen tårer i wing commander, hmm, 3, tror jeg det var. Når en av kompisene dør ganske tidlig i spillet. Men det var ikke sånn jeg følte det da xD Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har nok ikke opplevd å måtte ty til å skru på vannverket under et spill. Men jeg er på ingen måte laget av stein så kanskje det kommer en dag. Har vært litt begrenset hvor emosjonelt jeg klarar å innleve meg i et spill. (bortsett fra frustrasjon selfølgelig!) Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Minesveiper. Frustrasjon med påfølgende gråt etter utallige mislykkede forsøk på å slå highscoren... Lenke til kommentar
Juke Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Høres kanskje merkelig ut, men det nærmeste jeg kommer blir Portal. Begynte riktignok ikke å grine, men fikk skikkelig klump i halsen i løpet av spillet. NB: Ikke les spoileren hvis du ikke har spilt gjennom hele spillet enda! Høres sikkert dumt ut, men på slutten av spillet syntes jeg synd på datamaskinen når de viste at den faktisk HADDE en kake klar, med lys og det hele, samt pga sangen maskinen hadde laget hvor den fortalte meg at den ikke var sint selv om jeg hadde knust hjertet dens, drept den, revet den i småbiter for deretter å brenne opp bitene. Som om det ikke var nok, var den til og med glad på mine vegne. Stor kontrast i forhold til ondskapen den viste ved å tilsynelatende prøve å brenne meg ihjel tidligere i spillet, og selv om man jo aldri vet om den snakker sant var det likevel rørende saker. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Baldurs Gate 2. Har aldri vært så engasjert i et så ufattelig bra story og eventyr. Får sikkelig bra kontakt med folka du treffer i det spillet. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Secret of Mana Legend of Mana Lenke til kommentar
mESA Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Under hele Max Payne nesten. :| Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm, Icy Tower, jeg begynner grine hver gang jeg tryner.. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Introen på Mafia fikk meg til å felle en tåre , for den gangen var de helt fantastisk med en så stor by i 3d. Feelingen jeg fikk når kameraet tok flyby over byen er helt ubeskrivelig De siste 20 minuttene av spillet fikk meg også til å felle en tåre, fantastisk verden Gleder meg bare så sykt til mafia 2, blir dette tiårets oppfølgertittel på pc for meg Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Har nok aldri mistet meg helt inn i et spill, men har kjent det presse på både under Deus Ex, HL Ep2 og sikkert en del som jeg har glemt/fortrengt Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Hmm, kommer ikke på noe i farta, men jeg må innrømme at da Elder Scrolls III: Morrowind kom ut, og jeg startet opp for første gang og hørte Morrowind-themen, da gikk det frysninger gjennom kroppen i hvertfall Lenke til kommentar
RevX Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Må nesten si Metal Gear Solid 3. Satt med tårer i øya etter å ha sett sluttscenen (fantastiske saker). Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Sånn seriøst så er vell Zelda Ocarina Of Time, en klar vinner hos meg Med ufatelig god historie å uendelig mye tid lagt i spillet -All Hail Zelda Ocarina Of Time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå